  • Data: 2014-11-24 18:32:58
    Temat: Re: Ocieplanie styropianem
    Od: "abn140" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Potwierdzam slowa Kogutka. Ja czytajac go kiedys przemyslalem i tez tak
    zrobilem.
    Sa jednak dwa 'ale'.
    1. jak kleisz do sciany na pianke - dobrze oczysc sciane jak przy malowaniu.
    gruntowanie nie zawadzi.
    chodzi o to ze jak na scianie zostanie duzo syfu to styro z klejem moze sie
    odspoic od sciany. oczywiscie oznacza to dodatkowy
    syf z robota.
    druga sciane zrobilem wiec na kolki, ale zadbalem zeby sie wilgotne powierze
    z para nie dostawalo w pkt rosy. plyty sa wiec klejone
    oprocz standardowego X pod plyta takze bokami do siebie /sufitu/bocznych.
    2. przestrzegam przed wentylacjami. u tesciowej tak bylo robione. po 3
    latach szkody gornicze musialy to wywalic z innych przyczyn i ....
    taaa, piekna hodowla grzyba....
    ja po roku grzania poodcinalem kilka plyt w kilku miejscach. zero zmian.
    sucho.
    mimo wszystko uwazam ze ocieplanie od wewnatrz tylko w ostatecznosci...