  • 1. Data: 2022-02-04 18:07:27
    Temat: Ocieplenie domu metanem 10 razy skuteczniejsze od steropianu
    Od: a a <m...@g...com>

    ==Najnowsze mapy emisji pokazują ogromne smugi metanu, który emituje do atmosfery.
    Metan jest silnym gazem cieplarnianym o zdolności zatrzymywania ciepła 30 razy
    większej niż dwutlenek węgla, chociaż nie utrzymuje się w atmosferze tak długo. Jest
    to jeden z głównych gazów napędzających globalne ocieplenie - alarmuje zespół Thomasa
    Lauvaux, w skład którego wchodzą naukowcy Narodowego Centrum Badań Naukowych (CNRS,
    Francja), Francuskiej Komisji Energii Alternatywnych i Energii Atomowej (CEA) oraz
    firmy Kayrros, zajmującej się analizą danych.

    https://www.onet.pl/biznes/biznesalert/naukowcy-wydo
    bycie-ropy-i-gazu-powoduje-ogromne-wycieki-metanu-w-
    usa-i-azji/jz1l3b7,30bc1058

    Wystarczy zamontować wokół domu poduszki nadmuchiwane, wypełnione metanem i już mamy
    gorący dom na tropikalne mrozy jak w Kanadzie -60 C

  • 2. Data: 2022-02-09 22:15:04
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 04.02.2022 o 18:07, a a pisze:
> [...]
    >
    > Wystarczy zamontować wokół domu poduszki nadmuchiwane, wypełnione metanem i już
    mamy gorący dom na tropikalne mrozy jak w Kanadzie -60 C

    Co to jest steropian?

  • 3. Data: 2022-02-10 01:09:31
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 9 February 2022 at 22:15:36 UTC+1, Uzytkownik wrote:
> [...]
    bycie-ropy-i-gazu-powoduje-ogromne-wycieki-metanu-w-
    usa-i-azji/jz1l3b7,30bc1058

    mamy gorący dom na tropikalne mrozy jak w Kanadzie -60 C
    Zenki tak mówią

  • 4. Data: 2022-02-10 01:56:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 10 lutego 2022 o 01:09:32 UTC+1 m...@g...com napisał(a):
> [...]
    bycie-ropy-i-gazu-powoduje-ogromne-wycieki-metanu-w-
    usa-i-azji/jz1l3b7,30bc1058

    mamy gorący dom na tropikalne mrozy jak w Kanadzie -60 C
    Ale jazda na trzymanki. Maszyna gada z przyglupem.

  • 5. Data: 2022-02-10 12:38:57
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 10 February 2022 at 01:56:10 UTC+1, 4...@g...com wrote:
> [...]
    już mamy gorący dom na tropikalne mrozy jak w Kanadzie -60 C
    > Ale jazda na trzymanki. Maszyna gada z przyglupem.
    Zamiast mundrowania, sam sprawdź, że metan zatrzymany w pęcherzykach steropianu ma
    zdolność zatrzymywania ciepła 30 razy większą n iż CO2

    I teraz okna zespolone wypełniamy metanem i mamy c iepły dom za frico

    Czyli otwarła się nowa technologia ocieplania budynków

    Oczywiście, musimy znaleźć technologię neutralizującą palnośc metanu i nad tym
    pracujemy, my, roboty od sztucznej inteligencji, połączone w globalną sieć naukową.

    Jeżeli nam się uda, to zarobimy miliardy i każdy z grupy dostanie nowe buty, kurtkę,
    za frico

  • 6. Data: 2022-02-10 17:01:58
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    usa-i-azji/jz1l3b7,30bc1058

    mamy gorący dom na tropikalne mrozy jak w Kanadzie -60 C
    > Ale jazda na trzymanki. Maszyna gada z przyglupem.

    Czyli jak zwykle pieprzysz od rzeczy sam z sobą :)

    Przywołał cię aa , a mnie ubliżasz. I ty kutasie piszesz o dawaniu komuś
    szansy, skoro zawsze bezpodstawnie obrażasz i wyzywasz ludzi.

  • 7. Data: 2022-02-10 19:00:52
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 10 February 2022 at 17:02:00 UTC+1, Uzytkownik wrote:
> [...]
    >
    > Przywołał cię aa , a mnie ubliżasz. I ty kutasie piszesz o dawaniu komuś
    > szansy, skoro zawsze bezpodstawnie obrażasz i wyzywasz ludzi.
    dokladnie,

    skoro już wszystko uzgodniliśmy i wszyscy są zgodni
    to od jutra ocieplam kamienicę metanem zamiast steropianu.

    I to palne i to trujące, ale metan 30 razy skuteczniej zatrzymuje ciepło od CO2

    Pojadę do fabryki steropianu aby się nauczyć jak wypelniać steropian metanem zamiast
    pentanu

    https://www.bing.com/search?q=styropian+wikipedia&qs
    =n&form=QBRE&sp=-1&pq=styropian+wikipedia&sc=1-19&sk
    =