    From: "mol styropianowy" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ocieplenie stropu wełna/styro
    Date: Mon, 5 Feb 2018 19:25:45 +0100

    > strych ja strych :-) -> rupieciarnia / magazyn / suszarnia
    > Tak jak chyba Adam pisał - najlepiej wychodzi mi fasadowy w lokalnej
    > hurtowni po 182zł/m3
    > http://styronet.pl/styropian-grafitowy-swisspor-lamb
    da-plus-fasada.html
    > Ten sam dam na elewacje i moze zejdą z ceny jak wezmę sporo ;-)
    > Na to pójdzie OSB i będzie git :-) dzięi

    fasadowy absolutnie nie nadaje sie an posadzki, bo jest tak mięciutki, że
    zgniecie ci się na placek, chyba że dasz tusztowanie jak pod wełnę, wtedy
    możesz śmiało dawać fasadowy, ale roboty tyle samo, na podłogę to minimum
    EPS120 się nadaje a on kosztuje coś 250zł/m3
    Powinienieś dać twardą wełnę, wtedy może nawet da się mominąć rusztowanie.
    Jak wychodzi cenowo twarda wełna do twardego styropianu?