eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOcieplenie szczytów i murłaty przy dachu bez deskowania › Re: Ocieplenie szczytów i murłaty przy dachu bez deskowania
    From: "Bartosz Augustyniak" <o...@u...toya.net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ocieplenie szczytów i murłaty przy dachu bez deskowania
    Date: Mon, 28 Dec 2009 14:11:01 +0100

    Użytkownik "QbaB" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    news:53470976-5895-4f0f-95e2-c5559cd288fe@s3g2000yqs
    .googlegroups.com...

    >Ja bym przykleił, zwłaszcza jeżeli będzie to styropian a nie wełna.
    >Wychładzanie wełny to tez chyba przesada, w końcu to jest izolator. I
    >tak wełna na dachu będzie przylegac do membrany więc nie bedzie tam
    >miejsca dla hulającego wiatru.
    >Membrana jest napięta więc można poprostu dopasować ładnie izolacje
    >murłaty, jak dasz o 1cm za dużo to się nic nie stanie, nie ograniczysz
    >przez to za bardzo ruchu powietrza nad membraną. Jak sie pomyslisz o 1
    >cm za mało to psikniesz pianką niskoprężną i już, albo wsuniesz
    >styropian o grubości 1 cm.

    No to chyba tak będę walczył. Styropian nad murłatą, i pianka niskoprężna

    > Wczoraj była mała draka z ojcem ale dziś się już odzywa. Tak to jest jak
    > dwóch choleryków ze sobą rozmawia.
    > A prosiłem go do miesiąca żeby pilnował żeby zostawili z 10cm. Dupa.
    > Zrobili
    > 10mm
    > Ale i tak zostaje problem jak uczelnić styk włozonego styropianu czy wełny
    > membraną

    >Widziałem te 10mm w innym wątku na grupie. Współczuję.
    Muszę być czujny bo coś kombinują a od 11.01 moga mnei przez miesiac dowoli
    robić w trąbę bo wyjeżdzam za granicę :)

    >Membrana to nie wszystko, ja mam wrażenieże blacha dlugo nie
    >pociągnie. 10 lat szybko zleci a wtedy pewnie zacznie się ujawniac ile
    >jest warta blacha o grubości 0,5mm

    U ojca mineło 11 lat i ocynk ma się jak najbardziej ok. Dach z blachą
    laierowaną ma chyba ok 5-6 i też absolutnie nic mu nie dolega

    >A ja Ci powiem że i tak nie wszystko uwzględniłeś.
    >Np klamki do drzwi. Badziewne kosztują ok 50 zl. Do drzwi zewnętrznych
    >klameczka to koszt 250 zł.

    Drzwi zewnetrze biorę z klamkami i nie palnuje zmieniać, na drzwi wewnętrzne
    liczyłem po 700. Myslę że jakies proste sosnowe z ościerznica i klamką
    dostanę

    > Parapety to tez kilka złotych.
    sic . Zapomniałem

    >Parkiety - szkoda gadać ja za jeden pokój z parkietem zapłacilem
    >wiecej niz za 4 pokoje w panelach z ukladaniem.
    Ile Ci wyszło za m2. Ja zakładadam wstępnei 200 zl z materiałem zarówno na
    ceramikę jak i parkiet przemysłowy. Prosze, powiedz że mniej

    >Trzeba jednak przyznac że drewniana podłoga z panelami to jak dzien do
    >nocy a raczej jak ciepły dywan do lodu.
    Na razie twierdzę że będę twardy i albo ceramika albo parkiet przemysłowy.

    >Dojdzie Ci jeszcze fuga do płytek klej elastyczny (50zł/worek a nie
    >16zł za zwykły)

    >Listwy przypodlogowe, progowe. Syfony do umywalek i wanny (taki syfon
    >do wanny potrafi kosztowac i 1000zł :) na szczęscie są i za 100zł)

    Na biały montaż 3xmuszla, 3xumywalka, prysznic, wanna baterie zakładam do
    10-12 tys

    >Nie wiem czy masz drzwi zewnetrzne, ja miałem z tym niezłą zagwozgke.
    >W końcu się skończyło na 4000zł za proste jednoskrzydłowe drzwi bez
    >żadnego przeszklenia.

    Zamawiam stalowe bez przeszkleń

    >Schody pewnie policzyłeś, mam nadzieje że co najmniej 12 tys
    >napisałeś. Jeżeli tylko obkładanie drewnem schodów betonowych to 10
    >tys :)
    Hurra mam zapas na parapety bo tu histerycznie zakładałem 20 tys. Chyba mam
    17 stopni przy czym jeden ze stopni ma 0,85x2,75

    >Teraz juz wiem że fajne drzwi wewnętrzne to koszt od 1500zł/sztuka.
    To ja będę miał niefajne sosnowe. Moje 700 zł było zbyt optymistyczne,
    zmienię na 850

    Pozdrawiam
    Bartosz Augustyniak