eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOcieplenie szczytów i murłaty przy dachu bez deskowania › Re: Ocieplenie szczytów i murłaty przy dachu bez deskowania
    From: "Kane" <k...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ocieplenie szczytów i murłaty przy dachu bez deskowania
    Date: Wed, 30 Dec 2009 07:17:10 +0100

    Ja kupilem na allegro po okolo 40-50zl za klamke. Wykonane pieknie,
    wygladaja slicznie. Ludziki co to widzialy byly w szoku. Mechanicznie takze
    bez zarzutu. W markecie prawie identyczne klamki widzialem w cenie 115zł.

    > Drzwi zewnetrze biorę z klamkami i nie palnuje zmieniać, na drzwi
    > i klamką dostanę

    Jak chcesz rzeczywiscie najtaniej ale jednak sosnowe to da sie kupic sosnowe
    surowe drzwi po okolo 400zl z tanią oscieznica. czyli jakis 450 zl z klamka
    plus ewentualnei wkładka. Plus malowanie ;)

    > sic . Zapomniałem

    Jak chcesz drewniane to jest prosta metoda zastosowal ja niedawno moj
    znajomy - kupil gotowe blaty kuchenne drewniane z marketu, podocinal u
    stolarza na wymiar, przeszlifowal cięte krawędzie i..tyle ! Wyszlo podobno
    bardzo tanio (z metra blatu robisz 3 parapety 20cm lub 2 szersze) - bo blaty
    z klejonki w marketach wychodza dobrze cenowo.

    > Ile Ci wyszło za m2. Ja zakładadam wstępnei 200 zl z materiałem zarówno na
    > ceramikę jak i parkiet przemysłowy. Prosze, powiedz że mniej

    Ceramike bez problemu zrobisz za mniej i to dosc ladna. Plytki 40-50zl
    mozna juz wybrac naprawde ładne, klej mapei kerabond-t ~26zl w hurcie (a sa
    inwestorzy co całe budowy robia na Mapei Glazurnik po 14zl/worek i wszystko
    smiga od lat - mimo ogrzewania podłogowego !). Robocizna - za 40zl
    znajdziesz napewno rozsadnego fachowca. Plus fuga.
    W parkietach nie mam pojecia.

    Jak pasuje estetyka i wykonanie to mozna kupic Gerdy zewnętrzne np GWX20
    bodajze symbol z przeszkleniami. Nie wiem - 2500-3000zł ? Nie jest to
    oczywiscie drewno.

    > To ja będę miał niefajne sosnowe. Moje 700 zł było zbyt optymistyczne,
    > zmienię na 850

    Jesli budzet jest istotny to tak jak pisalem wyzej - mozna spokojnie z tego
    zdjac 300zl i tez miec drzwi (malowanie własne).

    Pozdrawiam

    Kane