  • Data: 2019-05-30 10:01:47
    Temat: Re: Odbiór mieszkania
    Od: gizmacz <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 30.05.2019 08:08, Lisciasty wrote:
    > Jak jeszcze nie odebrałeś to koniecznie kazać im umyć okna i ramy.
    > Na 95% będą porysowane szyby i/lub uszkodzone ramy, trzeba to
    > do upadłego reklamować i domagać się wymiany. Jakaś tam norma jest
    > że ileś rysek iluś centymetrowych może być ale szczegółów nie znam.

    I tu Cię zaskoczę - ramy i szyby czyste, bez zastrzeżeń. Znalazłem jedną
    rysę na okleinie drzwi. Wpisałem do protokołu, ale jestem w stanie to
    odpuścić. Znając życie po miesiącu używania bedzie takich pięć.
    Czekam na ich oficjalne stanowisko w sprawie zgłoszonych zastrzeżen -
    węc sporo jeszcze przed nami.

    g.