    From: "Mariusz" <m...@n...net>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Odbiór stanu surowego
    Date: Sun, 26 Jul 2009 20:53:03 +0200

    > Mnie za to już zakrzyczeli tutaj :-) Też uważam to za niezbędne.

    Sznuerk i rurka z woda sa dobry, nie mogą się zepsuć al emamy XXI wiek...
    Ja mając firmę budowlaną chyba bym zaczął od kupna takiego sprzętu, jak bez
    tego mozna cokolwiek zrobić? Sam zastanawiam się czy nie wydać kilku stów na
    laser krzyżowy, przyda się i do sprawdzenia pomieszczeń w stanie surowym
    (otwory okienne itp), potem przy kładzeniu kafelek, czy nawet wierceniu pod
    obrazki. Z pewnościa przyadtna rzecz (miernik laserowy już zapodałem, żeby
    nie pajacowac z tasmą ;-)

    --
    Mariusz