  • Data: 2018-10-08 16:12:47
    Temat: Re: Odkamienienie wymiennika ciepła
    Od: KIKI <h...@u...dl> szukaj wiadomości tego autora

    On 02.10.2018 21:22, Adam wrote:
    > Witajcie.
    >
    > Wygląda na to, że trzeba odkamienić wymiennik ciepła.
    > Będę pisał nieco z pamięci, bo go widziałem kilka lat temu ostatni raz.

    Kup to:

    http://chemiczneczyszczenie.pl/sprzedaz-preparatow/

    Jestem po odkamienianiu pieca i okolicznych rur i zasobnika. Jeszcze się
    nie odważyłem całęj instalacji ale po odkamienieniu pieca temperatura
    spalin spadła o 30 stopni i jakby cwu szybciej grzeje.

    Roztwór 10%

    Stawiasz na wagę, sypiesz kilogram i uzupełniasz do 10kg (proszek+woda).
    Lub wielokrotność.
    Nagrzewasz piec i puszczasz pompę. Wychodzi piana i czarna breja.

    Płuczesz wodą i zobojętniasz KOH czy NaOH. Może być Kret. Kup
    fenoloftaleine na Allegro żeby uzyskać lekko zasadowy odczyn.