  • Data: 2011-05-11 06:09:42
    Temat: Re: Odprowadzenie deszczowki
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co nie zmienia faktu, że geodeta będzie miał obowiązek zaewidencjonować
    > wylot ze wszelkimi tego późniejszymi konsekwencjami ;-)

    Sranie w banie, niech się lepiej urzędasy zajmą poważnymi sprawami a nie
    pierdołami.
    A jeżeli w obrębie mojej działki zrobiłem rowek, który poza działką łączy
    się z kolejnym rowem melioracyjnym sąsiada (też dzikim, w mojej gminie nikt
    na to nie patrzy), to co zrobią? Przecież odprowadzam wodę na moją działkę,
    a co dalej się z tym robi to chyba nie mój problem.

    PS.
    Nawet jeśli to jest nielegalne- to zapłacę karę i zalegalizuję.