  • Data: 2017-09-22 13:43:16
    Temat: Re: Ogrodzenie - jak słupki?
    Od: yabba <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-19 o 19:42, p...@g...com pisze:
    > Witam, ponieważ wykonawcy mi czmychnęli a w tym roku muszę mieć podjazd i
    ogrodzenie to muszę zabrać się za nie sam (nie pierwszy raz zresztą - wcześniej
    ocieplałem dom - z sukcesem).

    > Kupiłem przęsła ocynkowane, słupki 50x50, furtkę i bramę przesuwną z napędem
    (rozwiązanie systemowe). Brama potem, teraz ogrodzenie.

    > Ogrodzenie to fundament 1m w tym szalunek na cokół, podmurówka łupek - 2 warstwy,
    słupki stalowe, 4 słupki murowane (przy furtce i bramie). Wysokość podmurówki 32cm,
    przęseł 1m30 a słupków 2m. Daje to ~35 cm słupka ukrytego w fundamencie.

    > Czy dobrze myślę, że najlepiej zaszalować miejsce na słupek i dopiero po
    fundamencie wypionować elegancko i dorobić betonu z betoniarki? Jak wy byście te
    słupki osadzili?

    Oba słupki pod furtkę (i pod bramę też) zalej na wspólnym fundamencie.

    yabba