    From: Adam <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ogrodzenie z sąsiadem problemy
    Date: Sat, 24 Sep 2011 13:29:37 -0700 (PDT)

    On 24 Wrz, 21:17, Przemeq <p...@o...eu> wrote:

    > Generalnie nie uśmiecha mi się płacić za coś co jest przeszacowane
    > i myślę że więcej mu nie zapłacę.
    [...]
    > Co radzicie w takiej sytuacji dopłacać czy nie tak aby wyjść w porządku.

    Normalnie pogadac jak z czlowiekiem.. Podchodzisz i mowisz "sasiad cos
    drogo to ogrodzenie wyszlo /szczerzysz zeby/, dobrze to na pewno
    policzyles? choc policzymy razem bo cos mi sie nie zgadza, mi robia
    taniej a to firma, cos ci sie musialo popierniczyc". Jak bedzie
    normalny to ci powie co i za ile zaplacil. Ja sie grodzilem z sasiadka
    i sam to robilem - wyszlo ok 43 pln / mb ale nie wliczam w to m.in.
    betonu, wody (kurde ile to pare litrow max!) i pradu (1 pln? ;) 77 pln
    to troche drogo ale licza sie tez materialy - moze siatka jest gruba i
    porzadna ? Moze slupki sa porzadne, ocynkowane, pomalowane proszkowo ?
    Firmy za 55 pln to robia na najtanszych, lichych materialach ktorych
    nie mozna porownywac. Siatka moze kosztowac 10 pln / mb, a moze 20
    pln / mb. Jezeli udowodni ze rzeczywiscie go to tyle wyszlo to zaplac
    calosc. Inaczej bedziesz mial z nim przesrane zycie. Dobry sasiad to
    podstawa!! Ja mam kilku zarabistych i sobie b. chwale. Tylko jeden
    glab sie znalazl na calej ulicy - na szczescie z nim bezposrednio nie
    granicze (tylko kawalek przez droge :)
    pozdr.

    --
    Adam