    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ogrodzenie z sąsiadem problemy
    Date: Sat, 24 Sep 2011 22:38:41 +0200

    news:j5le4t$t81$1@inews.gazeta.pl...
    Użytkownik "Bogdan" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j5lalu$5ud$1@news.onet.pl...

    >o to własnie chodzi - merytorycznie nie ma zadnych podstaw abys płacił. Ale
    >dobry sąsiad to rzecz warta wiecej niz te 500. Jesli >usiłuje cie
    >okpić -nie płać. A jesli tak mu wychodzi z uczciwych wyliczec - to co
    >innego. Tanie oferty miałes - ale moze i z >gorszego matarialu, moze to nie
    >do konca jest zawyzona cena.

    Zrobilem ogrodzenie z trzech stron. Nie pytalem nikogo i nikt nie dopytywal
    sie mnie czy cos to kosztowalo. Generalnie olewka, chcialem to zrobilem i do
    nikogo nie mam pretensji. Nie placilbym powyzej polowy kosztow materialow,
    ew. jakies tam cos do tego. Stawka powyzej cen rynkowych jest bez sensu.
    Czemu nie 500 za metr?

    Pozdro.. TK