    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ogrzewanie domu
    Date: Tue, 5 Jan 2021 16:24:08 +0100
    <o...@l...harvard.local>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <o...@l...harvard.local>

    > Daj przykład domu, mieszkania gdzie ktoś będzie grzał kwadrans a później
    > będzie miał potrzebę schłodzenia?
    > Podajesz skrajne potrzeby, które wystąpią u 1 na 10000 użytkowników.
    ale że jak? adres mój chcesz?
    godzina 8.15 piec się gasi i finito. Ja jestem w pracy, dzieci w szkole.
    jak była zima -17 stopni, w mieszkaniu bywało 14. uważasz że
    korzystniej finansowo jest grzać cały czas, czy jeśli to nie jest
    potrzebne robić przerwy? inna sytuacja - źle się czuję, chce chodzić w
    majtkach i mam w dupie rachunek za gaz, z 21 stopni chcę zrobić 25. jak?
    podłogówką która może grzać panele TYLKO do 29 stopni?
    lubię wiedzieć, lubię myśleć. nie nawidzę jak ktoś mi mówi że to jest
    oczywiste. oczywista jest śmierć i tego mi nie trzeba udowadniać. ale
    jak ktoś mówi że coś jest zajebiste - od razu pytam a jakie są wady.
    niema? to jesteś kłamcą. jeśli argumentem jest - mam 30 lat pracy w
    zawodzie to.... przez 30 lat nie zrozumiałeś niczego, nie nauczyłeś się
    niczego czym mozna by w prosty sposób przekonać niedowiarka? to może
    zacznij myśleć i pracuj dalej, moze po 50 latach zrozumiesz ze ktoś robi
    Cię w balona bo tak JEMU jest korzystniej finansowo.

    ToMasz