  • Data: 2021-01-06 10:11:57
    Temat: Re: Ogrzewanie domu
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .01.2021 o 09:50 Mateusz Viste <m...@x...invalid> pisze:

    > Marek mówi "ja wolę jeździć wolniej i mniej
    > hamować - w moich aucie tak oszczędniej".

    Marek napisał to:

    "Domyślam się, że całość to ironia, ale argument, że duża ilość wody w
    układzie to zło słyszałem często. Uzupełnia się go tym, że woda jest
    jedynie czynnikiem ubocznym transportującym ciepło w układzie i najlepiej
    jakby owego pośredniego czynnika nie było: celem jest ciepło w
    pomieszczeniu a nie wody. Stąd straty na grzanie wody/oddanie z niej
    ciepła mogą mieć znaczenie w ilości jej objętości."

    co jeszcze jest OK i do obrony, ale później wszedł w szczegóły i podawał
    coraz bardziej bzdurne argumenty, nie odnosząc się do przedstawianych
    faktów.

    TG