  • Data: 2018-01-25 21:22:18
    Temat: Re: Ogrzewanie nadmuchowe zamiast klasycznego
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Swietnych maja tych od marketingu bo debile wierza w to co napisali w opisach
    swoich produktow. Jesli ludzie uwierzyli w nadsprawnosc kotlow kondensacyjnych to
    dlaczego inni nie mogli pojsc na calosc i napisac ze ich jest jeszcze lepsze.

    Zenek przeintelektualizowujesz podawane wartości sprawności pieców
    kondensacyjnych. Ja rozumiem słowo "sprawność", a mimo to nie
    zastanawiałem się nad tym tylko patrzyłem na zasadzie więcej to lepiej.
    Przypuszczam że inni robią tak samo.

    A gdy już nauczysz się rozróżniać wartość opałową od wartości grzewczej,
    to może przestaniesz się czepiać marketingu.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz