  • Data: 2011-08-01 10:22:59
    Temat: Re: Ogrzewanie podłogowe Pilne !
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    /// Kaszpir /// wrote:

    > Podobno było odpowietrzone wszystko i sprawdzone ...
    >
    > Moja listwa górna i dolna ma odpowietrzniki automatyczne Afriso (czy
    > jak tam to się zwie). Dziś spróbuję jeszcze raz.
    > Być może to moja wina bo obniżyłem obroty pomp z 3 na 1 aby mniej
    > pożerało prądu bo niestety pompy nie są zbyt energooszczedne ...
    >
    > Dziś przestawię je na trójkę ...
    >
    > Jak zobaczyć czy jest przepływ na rotametrze ? Czy będzie on "zalany"
    > wodą jak będzie przepływ czy pusty ?

    podniesie się i pokaże przepływ, chyab że coś jest źle zrobione (np odwócone
    zasilanie z powrotem)

    > Spróbuję jeszcze odpowietrzyć dodatkowo ...

    Ustaw automatyczne dobijanie... albo kogoś kto będzie stał przy zaworze i
    kontrolował ciśnienie. :)

    zamknij zawór powrotny na rozdzielaczu, zamknij wszystkie obwody zaworkami,
    odkręć zawór spustowy na belce powrotnej rozdzielacza, odkręć jeden zaworek,
    zacznie lecieć woda lub powietrze z wodą, zakręcasz zaworek gdy lecie tylko
    woda, i tak po kolei każdy obwód.