  • Data: 2019-07-15 21:29:42
    Temat: Re: "Ogrzewanie" wody w basenie
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .07.2019 o 21:10 Jarosław" Sokołowski" <j...@l...waw.pl> pisze:

    > Ale frajda to frajda! Ta za tysiąc może być nawet większa od tej
    > za czterdzieści -- bo ona nie zależy od wydanej sumy. Natomiast
    > rozważanie tego w kategoriach "inwestycji" jest nieporozumieniem.
    > W ogóle "budowanie" nie jest tożsame z "inwestowaniem", wbrew temu,
    > co w ustawach stoi. Jeden buduje, bo chce basenu z chlorowaną wodą.
    > Drugiemu zawsze się marzył mały stawik, koniecznie z żabą i pływakiem
    > żółtobrzeżkiem. Do tego obowiązkowo kaczeńce przy brzegu. Innemu
    > własny dom kojarzy się z trawnikiem strzyżonym na 5/8 cala, jeszcze
> [...]

    Dokładnie tak jest - pełna zgoda.
    Dla mnie 40k na basen to była rozrzutność i się nie zdecydowałem. Ale
    pracuję z takimi, którzy w miesiącu mają 25k podstawy i 40-50k prowizji od
    "targetu". Dla takiego basen za 40k to bida wersja i wiocha.
    Każdemu wg potrzeb i możliwości. Nic mi do tego.
    Nie ma sensu roztrząsania tego czy basen w ziemi ma sens czy też nie ma.
    Dla jedno ma - dla drugiego nie ma :-)

    TG