    From: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Okablowanie tv w nowym domu
    Date: Tue, 24 Sep 2019 20:19:27 +0200

    On 24.09.2019 14:32, Pete wrote:
    > Ale to jest rzeźba dla geeków. Normalny użytkownik tego nie ogarnie.

    Ja piszę o tym, że danie gotuje się na końcówce takie jakie jest
    potrzebne. Do przesyłu zer i jedynek wystarczy skrętka. I jest to
    rozwiązanie uniwersalne zabezpieczające architekturę na przyszłość.

    > Do czego mi inne kable?
    >
    > To już ustaliliśmy - do TV. To, że Ty nie potrzebujesz, nie znaczy że
    > inni też.

    Przy tym rozwiązaniu trzeba w każde miejsce dociągnąć kabel z zupą,
    oddzielny z drugim daniem i oddzielny z deserem. A jak za 5 lat pojawi
    się podwieczorek, to dupa.

    I tego co proponujesz, też nie ogarnie "normalny użytkownik". Tak tylko
    Ci się wydaje, bo Tu akurat to ogarniasz. Normalnemu użytkownikowi
    wszystko położy elektryk przy budowie domu. Różnica taka, że przy moim
    rozwiązaniu, skonfiguruje na nowo końcówkę zamiast wiercić i przeciskać
    nowy kabel.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz