    Date: Fri, 05 Dec 2014 16:03:35 +0100
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Okap blatowy ciag dalszy.
    <m5c1sv$h6q$1@node2.news.atman.pl> <4...@m...org>
    <m5c913$obh$1@node2.news.atman.pl> <1...@m...org>
    <m5d42u$ip1$1@node1.news.atman.pl> <mlssg5k7yzvb$.dlg@myjk.org>
    <m5d8sm$o8j$1@node1.news.atman.pl> <z51n8889aup$.dlg@myjk.org>
    <m5euid$f9m$1@node2.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <547b6303$0$21558$65785112@news.neostrada.pl>
    <m5qb71$atl$1@dont-email.me>
    <7...@g...com>
    <9...@g...com>
    <d...@g...com>
    <1...@g...com>
    <a...@g...com>

    BezOkapu.pl napisał:

> [...]
    bora-professional-pl540.html

    s-darmowa-wysylka-p15819.html

    > Napisałem przecież wyraźnie, że samych "okapów" BORA nie sprzedaje. Jeżeli chcesz
    mieć BORA, to musisz sobie dobrać potrzebne ci płyty, bo w ten sposób BORA ma
    pewność, że całość zmontuje(sz) w sposób gwarantujący skuteczną pracę.
    > Do wyciągu z symbolem zaczynającym się na literę P dobierasz sobie pasujące ci
    płyty, których symbol też zaczyna się na literę P. To samo dotyczy wyciągów i płyt
    zaczynających się literą C. Urządzenia zaczynające się literą B są urządzeniami "dwa
    w jednym", gdzie płyta indukcyjna lub ceramiczna jest już na etapie produkcji
    zintegrowana z wyciągiem.
    > Firmom sprzedającym atrapy jest obojętne co i gdzie kupisz oraz jak zamontujesz, bo
    i tak te atrapy nie działają. Skuteczność BORA jest do sprawdzenia w każdej sekundzie
    pracy, więc mimo takiego utrudnienia(?) bardzo rzadko zdarzają się klienci, którym ta
    "sprzedaż wiązana" przeszkadza.

    Weź już się przestań ośmieszać.

    > Ostatni znany mi w Polsce przypadek, gdy klient z tego powodu nie kupił (póki co)
    BORA był już chyba przeze mnie tu wspomniany- podwarszawski importer/producent
    (Daleki Wschód) m.in. okapów potrzebował okap na własne prywatne potrzeby i "dziwnym"
    trafem nie skorzystał z własnej, zachwalanej w reklamach oferty, lecz zgłosił się do
    BORA.
    > Zapewne zgodzisz się ze mną, że taką referencję będę sobie bardziej cenił, niż
    opinie anonimowych nieużytkowników.

    Jaką referencję?
    Że zgłosił się do Ciebie importer okapów i stwierdził, że próbujesz go
    robić w chuja i dlatego nie kupił?
    Poza tym skąd wiesz jakie były jego intencje?
    Pamiętaj, że w każdym interesie trzeba wiedzieć co robi konkurencja.