  • 1. Data: 2014-11-28 13:12:43
    Temat: Okap blatowy ciag dalszy.
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    Uszanowanie

    Znalazlem takie cos:
    http://www.youtube.com/watch?v=SmFTxrnd1oI

    kosztuje tyle:
    http://smeg.com.pl/okapy-blatowe/2611-de-dietrich-dh
    d1101x-okap-blatowy-3660767579538.html

    Dziala, czy nie i tak nie ma znaczenia, bo takie produkty kupuje sie dla
    lansu. W porownaniu z Bora wyglada znacznie bardziej kosmicznie i
    kosztuje ponad trzy razy mniej. Widokiem wysuwajacego sie czegos z blatu
    mozna bawic zazdrosne towarzystwo przez jakies 10 minut, a nie tylko
    para do dziury.

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2014-11-28 13:44:31
    Temat: Re: Okap blatowy ciag dalszy.
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-11-28 o 13:12, Maniek4 pisze:
> [...]
    > kosztuje ponad trzy razy mniej. Widokiem wysuwajacego sie czegos z blatu
    > mozna bawic zazdrosne towarzystwo przez jakies 10 minut, a nie tylko

    Ale ergonomia takiego rozwiązania jest do d...
    Bo zawsze w którąś stronę zawadza.

    --
    Pete

  • 3. Data: 2014-11-28 13:51:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 28 listopada 2014 13:12:41 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > kosztuje ponad trzy razy mniej. Widokiem wysuwajacego sie czegos z blatu
    > mozna bawic zazdrosne towarzystwo przez jakies 10 minut, a nie tylko

    Podpisałem już umowę na "generalnego dystrybutora"?
    Jeśli nie to się pospiesz bo Sławek lubi taki gadżety sprzedawać i Ciebie
    wyprzedzi.;)

  • 4. Data: 2014-11-28 14:51:35
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 28-11-14 13:51, Kris pisze:

    > Podpisałem już umowę na "generalnego dystrybutora"?
    > Jeśli nie to się pospiesz bo Sławek lubi taki gadżety sprzedawać i Ciebie
    wyprzedzi.;)

    To ja będę "wyłącznym przedstawicielem".
    To też szalenie dodaje splendoru i powagi.

  • 5. Data: 2014-11-28 16:31:10
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 28 listopada 2014 13:51:26 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Podpisałem już umowę na "generalnego dystrybutora"?
    > Jeśli nie to się pospiesz bo Sławek lubi taki gadżety sprzedawać i Ciebie
    wyprzedzi.;)

    Daj spokoj - setki godzin szkolenia i sprzedasz jedna sztuke na rok, slaby
    interes, mozg wyprany ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2014-11-28 18:04:16
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Maniek4 wrote:
> [...]
    > kosztuje ponad trzy razy mniej. Widokiem wysuwajacego sie czegos z
    > blatu mozna bawic zazdrosne towarzystwo przez jakies 10 minut, a nie

    kurcze 8 koła
    koszt produkcji max 1k
    myślicie że sprzedawałby się za 3k w ilościach kilkanaście na miesiąc
    w polsce?

  • 7. Data: 2014-11-28 18:34:35
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 28 listopada 2014 18:04:27 UTC+1 użytkownik Jeffrey napisał:

    d1101x-okap-blatowy-3660767579538.html

    > kurcze 8 koła
    > koszt produkcji max 1k
    > myślicie że sprzedawałby się za 3k w ilościach kilkanaście na miesiąc
    > w polsce?

    Myk chyba polega na tym że taki wciąg jest zintegrowany z tym co grzeje. Oczywiście
    za to co grzeje klient płaci oddzielnie. Musiałbyś robić płyty z opcją zamontowania
    za dodatkową opłatą wciągu.

  • 8. Data: 2014-11-28 22:51:56
    Od: "Slavo BezOkapu.pl" <s...@g...com>

    > Podpisałem już umowę na "generalnego dystrybutora"?
    > Jeśli nie to się pospiesz bo Sławek lubi taki gadżety sprzedawać i Ciebie
    wyprzedzi.;)

    Nie wyprzedzę, bo po pierwsze robi to już ktoś inny a po drugie nie interesuje mnie
    to, bo to nie jest wyciąg/okap lecz droga, nieskuteczna, świecąco-bucząca,
    niepraktyczna zabawka, gdyż w odróżnieniu od BORA:
    - ledwo ciągnie,
    - zawadza w czasie gotowania,
    - dolna konstrukcja zajmuje całą szafkę (brak miejsca na szuflady)
    - łatwe zabrudzenie mechanizmu ruchowego->większy opór->silnik kaputt

  • 9. Data: 2014-11-28 22:56:07
    Od: "Slavo BezOkapu.pl" <s...@g...com>

    W dniu piątek, 28 listopada 2014 18:04:27 UTC+1 użytkownik Jeffrey napisał:

    > kurcze 8 koła
    > koszt produkcji max 1k

    Przypominam uprzejmie, że na wolnym rynku o cenie decyduje klient a nie koszty
    sprzedawcy.

  • 10. Data: 2014-11-28 22:56:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Slavo BezOkapu.pl wrote:

> [...]
    to, bo to nie jest wyciąg/okap lecz droga, nieskuteczna, świecąco-bucząca,
    niepraktyczna zabawka, gdyż w odróżnieniu od BORA:

    ma prawie dwa razy większą wydajność

    > - zawadza w czasie gotowania,

    za to nic do niego nie wpadnie

    > - dolna konstrukcja zajmuje całą szafkę (brak miejsca na szuflady)

    a otwór Bory jest połączony z resztą jednostki bezprzewodowo?

    > - łatwe zabrudzenie mechanizmu ruchowego->większy opór->silnik kaputt

    przecież się nie brudzi na środku. Tak mówiłeś

    podsumowując. po prostu kłamiesz.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?