  • 121. Data: 2014-12-05 15:39:05
    Temat: Re: Okap blatowy ciag dalszy.
    Od: "Slavo BezOkapu.pl" <s...@g...com>

    W dniu piątek, 5 grudnia 2014 13:44:39 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    mieć BORA, to musisz sobie dobrać potrzebne ci płyty, bo w ten sposób BORA ma
    pewność, że całość zmontuje(sz) w sposób gwarantujący skuteczną pracę.

    > Przeciez jakos trzeba usprawiedliwic sprzedaz jednej indukcji za 7 tysi. :-)

    Nie trzeba. Inni to muszą/będą musieli usprawiedliwiać.

    BORA był już chyba przeze mnie tu wspomniany- podwarszawski importer/producent

    > Oraz Pani Krysia z Opoczna.

    Pani Krysi z Opoczna nie kojarzę, ale na stronie
    http://www.bora.com/kontakt/#kontakt-international jest kontakt do mnie i jak
    napiszesz, to podam ci co to za firma i kto konkretnie chciał kupić.

  • 122. Data: 2014-12-05 15:57:01
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    BezOkapu.pl napisał:
> [...]
    klienta płytami. Natomiast same płyty mogą być kupione bez wyciągu.
    klienci często kupowali same wyciągi a potem jest samodzielnie montowali w bardzo
    fantazyjny sposób przy jakiś innych, nie pasujących wymiarowo, płytach. W efekcie
    czego całość nie działała i szła opinia, że to pewnie przez ten nowy, bliżej nie
    znany patent. W tej chwili klienci zamawiają do wyciągu takie płyty jakie są im
    potrzebne i wtedy całość się sprawuje bez zarzutu.

    > Przypominam, że już dwa razy na to pytanie odpowiedziałem. Wnioskuję, że jesteś
    nieudolnym trollem.

    Kłamiesz, bo nie odpowiedziałeś na moje pytanie. Ale cóż? To nie jedyne
    Twoje kłamstwo i nie pierwsze.

  • 123. Data: 2014-12-05 16:03:35
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    BezOkapu.pl napisał:

> [...]
    bora-professional-pl540.html

    s-darmowa-wysylka-p15819.html

> [...]
    > Do wyciągu z symbolem zaczynającym się na literę P dobierasz sobie pasujące ci
    płyty, których symbol też zaczyna się na literę P. To samo dotyczy wyciągów i płyt
    zaczynających się literą C. Urządzenia zaczynające się literą B są urządzeniami "dwa
    w jednym", gdzie płyta indukcyjna lub ceramiczna jest już na etapie produkcji
    zintegrowana z wyciągiem.
    > Firmom sprzedającym atrapy jest obojętne co i gdzie kupisz oraz jak zamontujesz, bo
    i tak te atrapy nie działają. Skuteczność BORA jest do sprawdzenia w każdej sekundzie
    pracy, więc mimo takiego utrudnienia(?) bardzo rzadko zdarzają się klienci, którym ta
    "sprzedaż wiązana" przeszkadza.

    Weź już się przestań ośmieszać.

    > Ostatni znany mi w Polsce przypadek, gdy klient z tego powodu nie kupił (póki co)
    BORA był już chyba przeze mnie tu wspomniany- podwarszawski importer/producent
    (Daleki Wschód) m.in. okapów potrzebował okap na własne prywatne potrzeby i "dziwnym"
    trafem nie skorzystał z własnej, zachwalanej w reklamach oferty, lecz zgłosił się do
    BORA.
    > Zapewne zgodzisz się ze mną, że taką referencję będę sobie bardziej cenił, niż
    opinie anonimowych nieużytkowników.

    Jaką referencję?
    Że zgłosił się do Ciebie importer okapów i stwierdził, że próbujesz go
    robić w chuja i dlatego nie kupił?
    Poza tym skąd wiesz jakie były jego intencje?
    Pamiętaj, że w każdym interesie trzeba wiedzieć co robi konkurencja.

  • 124. Data: 2014-12-05 16:14:13
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-12-05 15:39, Slavo BezOkapu.pl pisze:

> [...]
    napiszesz, to podam ci co to za firma i kto konkretnie chciał kupić.

    Chciał, ale nie kupił.
    ROTFL
    Nie rozumiem dlaczego uważasz to za swój, wielki sukces? Skoro nie kupił
    to znaczy, że Bora nie była produktem godnym jego zainteresowania.
    Jak dla mnie to nie jest produktem godnym zapłaty tak dużej kasy.

  • 125. Data: 2014-12-05 16:50:09
    Od: "Slavo BezOkapu.pl" <s...@g...com>

    https://www.facebook.com/meble.halupczok/posts/10090
    46282463021