  • 1. Data: 2014-11-26 15:24:20
    Temat: Naczynie przeoponowe a ubytek wody w instalacji
    Od: "Tomaszek" <w...@b...o_n_e.t.pl>

    Witam
    Prosze zobacz zdjęcie i wypowiedz się czy oba zbiorniki są prawidłowo
    podłączone do instalacji CO

    http://tnijurl.com/zbiornikco

    Dodam, że jeden zbiorników jest zamontowany u mnie w domu i mam problem z
    ubywającą wodą w instalacji.
    Wycieku nie widać a woda znika.
    Stawiam na żle podłączone naczynie przeponowe.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-11-26 15:33:56
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 26 listopada 2014 15:21:58 UTC+1 użytkownik Tomaszek napisał:
> [...]
    > ubywającą wodą w instalacji.
    > Wycieku nie widać a woda znika.
    > Stawiam na żle podłączone naczynie przeponowe.

    Szukaj gdzie ucieka woda, cuda to na pl. religia.

  • 3. Data: 2014-11-26 15:38:01
    Od: maskaradas <d...@n...eu>

    co ile musisz wode napełniać ? od ilu do ilu bara Ci spada

  • 4. Data: 2014-11-26 16:28:12
    Od: "pepe" <p...@o...pl>

    In news:5475e204$0$22414$65785112@news.neostrada.pl,
    *Tomaszek* <w...@b...o_n_e.t.pl> typed:
> [...]
    > ubywającą wodą w instalacji.
    > Wycieku nie widać a woda znika.
    > Stawiam na żle podłączone naczynie przeponowe.

    Mialem to samo. Po dlugim szukaniu przyczyny,okazalo sie, ze nie ma
    cisnienia w zbiorniczku.
    Po nabiciu powietrza (zwykla pompka) do ~1.2 atm wszystko wrocilo do normy,
    cisnienie i woda w obiegu ustabilizowala sie i jest tak juz ponad dwa
    miesiace.

  • 5. Data: 2014-11-26 16:30:57
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 26 Nov 2014 15:38:01 +0100, maskaradas napisał(a):

    > co ile musisz wode napełniać ? od ilu do ilu bara Ci spada

    Bara-bara?

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Bar_%28jednostka%29

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 6. Data: 2014-11-26 16:31:54
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 26 Nov 2014 16:28:12 +0100, pepe napisał(a):

> [...]
    > Po nabiciu powietrza (zwykla pompka) do ~1.2 atm wszystko wrocilo do normy,
    > cisnienie i woda w obiegu ustabilizowala sie i jest tak juz ponad dwa

    U mnie sie ustabilizowalo po 3 zimach. Pewnie kamien zatkal nieszczelnosc
    ;)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 7. Data: 2014-11-26 18:30:52
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 26 listopada 2014 16:31:50 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:

    > U mnie sie ustabilizowalo po 3 zimach. Pewnie kamien zatkal nieszczelnosc
> [...]

    Jak bym miał niewielkie ubytki to bym dolał do wody uszczelniacza do chłodnic
    samochodowych. Niedługo będą dwa lata jak użyłem w samochodzie i chłodnica nie
    cieknie.

  • 8. Data: 2014-11-26 20:29:39
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Tomaszek pisze tak:

    > Stawiam na żle podłączone naczynie przeponowe.

    Nie można go źle podłączyć.

    Jeśli ci ucieka powietrze z górnej części to przepona się poddaje ale w
    końcu i tak dopuszczając wodę zapełnisz naczynie. Woda nie wsiąka w
    blachę.

    --
    Piter

  • 9. Data: 2014-11-26 21:37:23
    Od: "Tomaszek" <w...@b...o_n_e.t.pl>

    Uzupełniam raz na 4 - 6 tygodni
    Spada do zera i kocioł przestaje grzać, wywala błąd

  • 10. Data: 2014-11-26 21:39:40
    Od: "Tomaszek" <w...@b...o_n_e.t.pl>

    ps.com...

> [...]

    Jak bym miał niewielkie ubytki to bym dolał do wody uszczelniacza do
    chłodnic samochodowych. Niedługo będą dwa lata jak użyłem w samochodzie i

    Znajomy takze dodał ( w aucie) i nie cieknie.... ale nagrzewnica tez
    przestałą pełnić swoją role i tak zimą ma ... zimno :)