  • 11. Data: 2014-11-26 21:44:27
    Temat: Re: Naczynie przeoponowe a ubytek wody w instalacji
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    ..

    Tomaszek pisze tak:

    > Nie można go źle podłączyć.

    Można wystarczy, że nie jest napompowane.

    > Jeśli ci ucieka powietrze z górnej części to przepona się poddaje ale w
    > końcu i tak dopuszczając wodę zapełnisz naczynie. Woda nie wsiąka w
    > blachę.

    Chyba, ze zawór bezpieczeństwa wypuszcza wodę, tak miałem na cwo, gdy
    naczynie przeponowe przestało działać.

  • 12. Data: 2014-11-26 21:51:28
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 26 listopada 2014 21:37:45 UTC+1 użytkownik Tomaszek napisał:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Jak bym miał niewielkie ubytki to bym dolał do wody uszczelniacza do
    > chłodnic samochodowych. Niedługo będą dwa lata jak użyłem w samochodzie i
    > chłodnica nie cieknie.
    >
    > Znajomy takze dodał ( w aucie) i nie cieknie.... ale nagrzewnica tez
    > przestałą pełnić swoją role i tak zimą ma ... zimno :)

    Tak to jest jak się instrukcji nie czyta. Przeczytałem, zrobiłem jak napisali w
    instrukcji. Chłodnica nie cieknie a ogrzewanie działa.

  • 13. Data: 2014-11-26 23:05:07
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Ghost pisze tak:

    > Można wystarczy, że nie jest napompowane.

    tak jak przy podłączaniu kół do samochodu należy
    sprawdzić ich napompowanie ;)

    --
    Piter

  • 14. Data: 2014-11-27 07:02:55
    Od: "pepe" <p...@o...pl>

    In news:54763bb0$0$2650$65785112@news.neostrada.pl,
    *Ghost* <g...@e...com> typed:
    > Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    ..

    > Można wystarczy, że nie jest napompowane.

    Tak wlasnie mialem, naczynie bylo nienapompowane, wentylek puscil.
    Po napompowaniu przestalo 'ubywac' wody

  • 15. Data: 2014-11-27 08:37:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.11.2014 15:24, Tomaszek pisze:
    > Witam
    > Prosze zobacz zdjecie i wypowiedz sie czy oba zbiorniki s? prawid?owo
    > pod??czone do instalacji CO

    Ustaw kodowanie.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.