  • 111. Data: 2014-12-04 20:47:49
    Temat: Re: Okap blatowy ciag dalszy.
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 04-12-14 20:04, m4rkiz pisze:

    > co nie zmienia faktu ze okap ma cene gleboko od czapy, za tyle mozna
    > pol nowego dobrego samochodu kupic a nie kawalek kanalu, filtr, kratke
    > i silnik

    BoRa-Bora-Bora. z nanowęglem, pikożelazem i mikrowolframem daje
    hektametryczny ciong.Jako jedyny na rynku.

  • 112. Data: 2014-12-04 22:43:17
    Od: "Slavo BezOkapu.pl" <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 grudnia 2014 20:04:20 UTC+1 użytkownik m4rkiz napisał:

    > za tyle mozna
    > pol nowego dobrego samochodu kupic

    Trochę przesadziłeś, bo za 16-20 tys. trudno będzie o nowy, dobry samochód.

  • 113. Data: 2014-12-04 22:48:47
    Od: Adam <a...@g...com>

    To bora staniala do 8 tys pln ?:)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 114. Data: 2014-12-04 23:22:46
    Od: "Slavo BezOkapu.pl" <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 grudnia 2014 22:48:47 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > To bora staniala do 8 tys pln ?:)

    Same wyciągi cały czas tyle kosztowały i kosztują.
    http://www.ceneo.pl/Sprzet_AGD;szukaj-bora
    Dopiero w komplecie z płytami grzewczymi i uzupełniającą armaturą mogą robić za "pół
    samochodu".
    Od ponad roku i tak nie są sprzedawane same wyciągi lecz z wybranymi przez klienta
    płytami. Natomiast same płyty mogą być kupione bez wyciągu.
    Taka "sprzedaż wiązana" jest efektem tego, że w pierwszych latach istnienia marki
    klienci często kupowali same wyciągi a potem jest samodzielnie montowali w bardzo
    fantazyjny sposób przy jakiś innych, nie pasujących wymiarowo, płytach. W efekcie
    czego całość nie działała i szła opinia, że to pewnie przez ten nowy, bliżej nie
    znany patent. W tej chwili klienci zamawiają do wyciągu takie płyty jakie są im
    potrzebne i wtedy całość się sprawuje bez zarzutu.

  • 115. Data: 2014-12-05 00:01:39
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 grudnia 2014 23:22:48 UTC+1 użytkownik Slavo BezOkapu.pl
    napisał:

    > Same wyciągi cały czas tyle kosztowały i kosztują.
    > http://www.ceneo.pl/Sprzet_AGD;szukaj-bora
    > Dopiero w komplecie z płytami grzewczymi i uzupełniającą armaturą mogą robić za
    "pół samochodu".

    OK wchodze w szczegoly okapu za 8k:

    http://www.okapykuchenne.pl/okap-blatowy-nowoczesny-
    bora-professional-pl540.html

    I czytam:

    "5. Okap musi być montowany z następującymi płytami:
    - Bora płyta ceramiczna (Pc32)
    -Bora opiekacz do płyty ceramicznej ( PC3B)
    - Bora płyta indukcyjna ( PI110)
    - Bora płyta indukcyjna powierzchniowa (PFI11)
    - Bora płyta gazowa ( PG11)
    - Bora Tepan Yaki grill japoński stalowy
    - Bora wok indukcyjny ( Piw1)"

    Wchodze na okap za 9,6k pln:

    http://www.profi-kuchnia.pl/globalo-bora-classic-cka
    s-darmowa-wysylka-p15819.html

    I czytam:

    "5. Okap może być montowany z następującymi płytami:
    - Bora Classic płyta ceramiczna ( CC21)
    - Bora Classic płyta ceramiczna Hyper ( CCH1)
    - Bora Classic opiekacz do płyty ceramicznej ( CCB1)
    - Bora Classic płyta gazowa ( CG11)
    - Bora Classic płyta indukcyjna ( CI11)
    - Bora Classic płyta indukcyjna powierzchn.( CFI11)
    - Bora Classic wok indukcyjny ( Ciw1)"

    To ktory to ten "wolnostojacy" okap bez potrzeby kupowania indukcji z bory
    za 8k jest? :)

    Bo indukcja Bora Classic CI11 kosztuje prawie 7k pln.. Tak 7 x za duzo w
    stosunku do tego co maja inni renomowani producenci (i tutaj nie ma zadnych
    dodatkowych funkcji...).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 116. Data: 2014-12-05 02:24:37
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 05-12-14 00:01, Adam pisze:

> [...]
    > stosunku do tego co maja inni renomowani producenci (i tutaj nie ma zadnych

    Oj tam, oj tam.
    Ma wbudowaną funkcję Prestige i Wellness :-).

  • 117. Data: 2014-12-05 06:33:55
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    BezOkapu.pl napisał:

> [...]
    znany patent. W tej chwili klienci zamawiają do wyciągu takie płyty jakie są im
    potrzebne i wtedy całość się sprawuje bez zarzutu.

    ROTFL
    Czy Ty chłopie czytasz to co piszesz?
    Przecież dokładnie potwierdziłeś to co napisał kolega m4rkiz, że wyciąg
    kosztuje m pół nowego samochodu, bo skoro kupiony sam niezależnie i
    zmontowany z innymi płytami nie działa to oznacza, że "musi" być
    zakupiony z innymi gadżetami, za które klient także przepłaca. Dobra
    płyta indukcyjna kosztuje 2-3 tys. zł, a nie 8-10tys. zł jak Bora.
    Kolejny raz udowadniasz, że Bora to droga zabawka, która działa jedynie
    wtedy, kiedy klient zakupi wyciąg wraz z płytą Bora.
    Przy takiej podstępnej polityce firmy wcale bym się nie zdziwił gdyby
    warunkiem działania wyciągu Bory był jeszcze zakup mebli Bora :)

    Przypominam też, że nadal nie odpowiedziałeś na moje pytanie ile sztuk
    sprzedałeś.
    Wnioskuję, że ani jednej, a jak na razie to tylko usilnie walczysz o
    pierwszego klienta o czym świadczy ta nachalna i bezczelna reklama, z
    którą co trochę wyskakujesz tu na grupie dyskusyjnej.

  • 118. Data: 2014-12-05 08:13:30
    Od: "Slavo BezOkapu.pl" <s...@g...com>

    W dniu piątek, 5 grudnia 2014 00:01:39 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

> [...]
    > stosunku do tego co maja inni renomowani producenci (i tutaj nie ma zadnych

    Napisałem przecież wyraźnie, że samych "okapów" BORA nie sprzedaje. Jeżeli chcesz
    mieć BORA, to musisz sobie dobrać potrzebne ci płyty, bo w ten sposób BORA ma
    pewność, że całość zmontuje(sz) w sposób gwarantujący skuteczną pracę.
    Do wyciągu z symbolem zaczynającym się na literę P dobierasz sobie pasujące ci płyty,
    których symbol też zaczyna się na literę P. To samo dotyczy wyciągów i płyt
    zaczynających się literą C. Urządzenia zaczynające się literą B są urządzeniami "dwa
    w jednym", gdzie płyta indukcyjna lub ceramiczna jest już na etapie produkcji
    zintegrowana z wyciągiem.
    Firmom sprzedającym atrapy jest obojętne co i gdzie kupisz oraz jak zamontujesz, bo i
    tak te atrapy nie działają. Skuteczność BORA jest do sprawdzenia w każdej sekundzie
    pracy, więc mimo takiego utrudnienia(?) bardzo rzadko zdarzają się klienci, którym ta
    "sprzedaż wiązana" przeszkadza.
    Ostatni znany mi w Polsce przypadek, gdy klient z tego powodu nie kupił (póki co)
    BORA był już chyba przeze mnie tu wspomniany- podwarszawski importer/producent
    (Daleki Wschód) m.in. okapów potrzebował okap na własne prywatne potrzeby i "dziwnym"
    trafem nie skorzystał z własnej, zachwalanej w reklamach oferty, lecz zgłosił się do
    BORA.
    Zapewne zgodzisz się ze mną, że taką referencję będę sobie bardziej cenił, niż opinie
    anonimowych nieużytkowników.

  • 119. Data: 2014-12-05 08:15:21
    Od: "Slavo BezOkapu.pl" <s...@g...com>

    BezOkapu.pl napisał:

> [...]
    > pierwszego klienta o czym świadczy ta nachalna i bezczelna reklama, z
    > którą co trochę wyskakujesz tu na grupie dyskusyjnej.

    Przypominam, że już dwa razy na to pytanie odpowiedziałem. Wnioskuję, że jesteś
    nieudolnym trollem.

  • 120. Data: 2014-12-05 13:44:46
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-05 08:13, Slavo BezOkapu.pl pisze:

> [...]
    pewność, że całość zmontuje(sz) w sposób gwarantujący skuteczną pracę.

    Przeciez jakos trzeba usprawiedliwic sprzedaz jednej indukcji za 7 tysi. :-)

    > Ostatni znany mi w Polsce przypadek, gdy klient z tego powodu nie kupił (póki co)
    BORA był już chyba przeze mnie tu wspomniany- podwarszawski importer/producent

    Oraz Pani Krysia z Opoczna.

    Pozdro.. TK