  • 101. Data: 2014-12-03 17:47:53
    Temat: Re: Okap blatowy ciag dalszy.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 03 Dec 2014 16:09:46 +0100, Maniek4

    > Odpuscilem wlasnie.

    Zobaczymy jak długo wytrzymasz bez wywoływania boratrola z lasu... ;>
    Podejrzewam że niedługo, bo cię to strasznie swędzi. :D

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 102. Data: 2014-12-03 19:04:05
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-03 17:27, Ghost pisze:

    > Pytanie co myjk sprzedaje, bo zdecydowanie próbuje ustawić sytuację tak,
    > ze ludziki powinny maja kupować wszystko co drogie, bo jak nie to będzie
    > to dowód, ze maja kompleksy.

    Ze szczegolnym uwzglednieniem, ze ich nie stac. hehe

    > Strasznie toporna taktyka, no ale z braku
    > rozumu i kreatywności, niektórzy muszą się taką zadowolić.

    No coz - spodziewalem sie jakichs wnioskow technicznych, porownan
    cena-jakosc-przydatnosc. A wyszlo na to, ze mnie na srajtasme nie stac.

    Pozdro.. TK

  • 103. Data: 2014-12-03 19:04:48
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-03 17:47, Myjk pisze:
    > Wed, 03 Dec 2014 16:09:46 +0100, Maniek4

    > Zobaczymy jak długo wytrzymasz bez wywoływania boratrola z lasu... ;>
    > Podejrzewam że niedługo, bo cię to strasznie swędzi. :D

    Dziwny jakis jestes...

    Pozdro.. TK

  • 104. Data: 2014-12-04 09:20:14
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 03 Dec 2014 19:04:48 +0100, Maniek4

    > Dziwny jakis jestes...

    Inny niż ty -- co mnie niezmiernie cieszy.

    --
    Pozdor Myjk

  • 105. Data: 2014-12-04 09:23:42
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 03 Dec 2014 19:04:05 +0100, Maniek4

    > No coz - spodziewalem sie jakichs wnioskow
    > technicznych, porownan cena-jakosc-przydatnosc.

    Już wielokrotnie wcześniej zostało podkreślone, że rozwiązanie borapotwora
    jest wielokrotnie przecenione w stosunku do oferowanych możliwości, a ty
    dalej będziesz mi wmawiać manipulując tym co piszę (bo czytać z uwagą i
    zrozumieniem nie potrafisz, co pokazałeś już nie raz), że się dałem urobić
    marketingowi. Dziwny jakiś jesteś.

    To już ty napisałeś. :>

    --
    Pozdor Myjk

  • 106. Data: 2014-12-04 11:04:22
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-04 09:23, Myjk pisze:
> [...]
    > manipulując tym co piszę (bo czytać z uwagą i
    > zrozumieniem nie potrafisz, co pokazałeś już nie raz), że się dałem urobić

    Idz sie przejdz na spacer, albo z psem pobiegaj.

    > To już ty napisałeś. :>

    I myslisz, ze mi zalezy na tym co Ty tam sobie wyobrazasz?
    Dla Ciebie to moge napisas, ze mieszkam w kanalach, albo w gownie po
    szyje. Lepiej sie poczujesz?
    Poniewaz nic sensownego w tym temacie dalsza dyskusja nie wniesie, wiec
    tym milym akcentem pozwole sobie zakonczyc temat.

    TK

  • 107. Data: 2014-12-04 11:13:16
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-04 09:20, Myjk pisze:
    > Wed, 03 Dec 2014 19:04:48 +0100, Maniek4

    > Inny niż ty -- co mnie niezmiernie cieszy.

    O taaak. Jestes znacznie, znacznie lepszy. Masz o wiele dluzszego i stac
    cie na papier toaletowy. Chcialbym byc taki jak ty. Moze kiedys bede
    mial szczescie i tez zostane frajerem.

    TK

  • 108. Data: 2014-12-04 11:20:22
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 04 Dec 2014 11:04:22 +0100, Maniek4

    > I myslisz, ze mi zalezy na tym co Ty tam sobie wyobrazasz?

    Myślę, że nalad nie umiesz czytać ze zrozumieniem i wmawiasz innym swoje
    wyobrażenia i inne ciche pragnienia. :> Weź się zweryfikuj (ponownie).

    --
    Pozdor Myjk

  • 109. Data: 2014-12-04 11:25:16
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 04 Dec 2014 11:13:16 +0100, Maniek4

    > O taaak. Jestes znacznie, znacznie lepszy.

    Naucz się czytać i przestań znowu dorabiać coś,
    co nie zostało napisane, manipulancie.

    > Masz o wiele dluzszego i stac cie na papier toaletowy.

    Wystarczy, że czytam co do mnie piszą i nie dorabiam
    sobie pierdół tak jak ty, manipulancie.

    > Chcialbym byc taki jak ty. Moze kiedys bede
    > mial szczescie i tez zostane frajerem.

    Wystarczy, że nauczysz się chować słomę w buty
    i będzie całkiem znośnie.

    --
    Pozdor Myjk

  • 110. Data: 2014-12-04 20:04:09
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message
    > Pieprzysz trzy po trzy, towar luksusowy w Polsce jest tez luksusowy na
    > zachodzie nie jesteśmy jakimś bantustanem.

    jestesmy, sila nabywcza minimalnej pensji na zachodzie jest ze 2-3 razy
    wieksza a przeliczajac po kursie to z 4 albo i lepiej razy

    wiec towar luksusowy w pl zupelnie niekoniecznie musi byc luksusowy
    w niemczech, francji, belgii czy na wyspach

    co nie zmienia faktu ze okap ma cene gleboko od czapy, za tyle mozna
    pol nowego dobrego samochodu kupic a nie kawalek kanalu, filtr, kratke
    i silnik

    --
    http://db.org.pl/