  • 91. Data: 2014-12-02 20:29:34
    Temat: Re: Okap blatowy ciag dalszy.
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:1ktrphjz6mtdt$....@m...org...

    Tue, 2 Dec 2014 10:09:44 +0100, Ghost

    >Owszem, bo w rżnięciu głupa nie masz konkurencji.
    Mylisz mnie z kimś, nigdy cię nie rżnąłem.

  • 92. Data: 2014-12-02 20:30:31
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 2 Dec 2014 20:28:25 +0100, Ghost

    > Żegnam trwale.

    Pa!

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 93. Data: 2014-12-02 20:47:05
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 2 Dec 2014 20:29:34 +0100, Ghost

    > Mylisz mnie z kimś, nigdy cię nie rżnąłem.

    Do niczego potrzebny nie jestem, sam sobie idealnie radzisz.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 94. Data: 2014-12-02 22:18:10
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-02 19:53, Myjk pisze:
    > Mon, 01 Dec 2014 20:53:04 +0100, Maniek4

    > Przecież właśnie masz to podważyć swoim testem.

    Chyba Ci sie cos pomylilo. Ja tu nic nie sprzedaje. Niech akwizytor
    porowna z innymi okapami, koniecznie z naprawde deklarowanymi. Moze byc
    Miele. :-DD

    > Masz wziąć typowy okap

    Sam sobie bierz. Moj dziala jak trzeba.

    > kominowy, powiesić go na typowej wysokości nad kuchenką, postawić CZTERY
    > gary z parujacą wodą, oświetlić tak aby było widać co siędzieje z oparami
    > przy okapie, włączyć (albo właśnie nie włączać) okap i pokazać wynik. Potem
    > wziąć BORĘ i porównać to samo, uwzględniając w obydwu wypadkach generowany
    > hałas i skuteczność wciagania oparów i ew. zapachów. Jak masz grymas, to
    > dorzuć też okap skośny szczelinowy do kompletu.

    Mam okap w domu i widze jak dziala. Jest dokladnie tak jak Adam
    prezentowal. Do tego nie studzi garow. hehe

    > Więc zrób identyczny test i udowodnij że jest inaczej, a nie bierzesz
    > filmik Adasia, co ma okap *skośny* a nie kominowy,

    A kto komu broni kupic okap skosny? Bedzie w tej samej cenie co kominowy
    i dynka nie bedzie sie w niega walic.

    > ciemno na filmie jak w
    > dupie więc nie widać co się dzieje z parą, na kuchence stoi jeden garnuszek
    > (za to w tryubie turbo-kłerwa-bost więc ponoć woda paruje 4x bardziej niż
    > normalnie) i ty się cieszysz zrobieniem porównania i udowodnieniem że tam
    > są bzdury. Wg mnie manipulujesz faktami jeszcze bardziej niż "akwizytor".

    Jako uzytkownika nie obchodza mnie durne z kosmosu wyrwane testy. Nie
    gotuje czterech garow tak by woda z nich kipiala.
    Sam sie zastanow po co pokazuje tak idiotyczne przypadki i jak czesto
    sprawdzaja sie w zyciu. I w koncu na ile sa potrzebne nawet kiedy
    dzialaja przy tradycyjnych okapach. Ale Ty sobie kup tu reklamowany.
    Widac do Twojego gotowania bedzie jak znalazl.

    > No. To widziałeś w końcu tę BORĘ na własne oczy, czy nie?

    Widziales juz prad elektryczny czy nie?

    Pozdro.. TK

  • 95. Data: 2014-12-03 08:46:49
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 02 Dec 2014 22:18:10 +0100, Maniek4

    > Widziales juz prad elektryczny czy nie?

    ROTFL :D No dobrze, już dobrze.
    Zmień po prostu papier -- przestanie cię tyłek boleć.

    --
    Pozdor Myjk

  • 96. Data: 2014-12-03 11:57:58
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-03 08:46, Myjk pisze:
    > Tue, 02 Dec 2014 22:18:10 +0100, Maniek4

    > ROTFL :D No dobrze, już dobrze.
    > Zmień po prostu papier -- przestanie cię tyłek boleć.

    Moze kiedys, jak bedzie mnie stac. :-DD

    Pozdro.. TK

  • 97. Data: 2014-12-03 15:39:27
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 03-12-14 11:57, Maniek4 pisze:
    Maniek,
    Ty to ale masz zdrowie.
    Gówna inżynierska tj. oczywiście generalnodystrybutorska vel
    wyłącznoprzedstawicielska umiejętność to wciskanie kitu.
    Więc odpuść sobie dyskusję z trolami marketingowymi, które nigdy w życiu
    niczego nie skonstruowały i nie skonstruują, a ich głównym zajęciem i
    pasją jest liczenie procentów prowizji ze sprzedaży owego kitu tudzież
    tworzenie planów sprzedaży kitu na następny kwartał.
    Odpuść !!!

    To świat zupełnie inny od inżynierskiego nijak nie przystający do
    rzeczywistości. I niech tak zostanie...:-)))))

    pozdrawiam

    z.

  • 98. Data: 2014-12-03 16:09:46
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-03 15:39, Dupek Żołędas pisze:> W dniu 03-12-14 11:57,
    Maniek4 pisze:
> [...]
    >
    > To świat zupełnie inny od inżynierskiego nijak nie przystający do
    > rzeczywistości. I niech tak zostanie...:-)))))

    Odpuscilem wlasnie.
    Podstawowe zagadnienia nad ktorymi warto sie pochylac sa sprytnie
    omijane, a w ich miejsce wkrada sie manipulacja najmniej istotnymi
    problemami. Znaczy siegamy dna i czas wyplywac. :-)

    Pozdro.. TK

  • 99. Data: 2014-12-03 17:27:06
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

> [...]
    >Podstawowe zagadnienia nad ktorymi warto sie pochylac sa sprytnie omijane,
    >a w ich miejsce wkrada sie manipulacja najmniej istotnymi problemami.

    Pytanie co myjk sprzedaje, bo zdecydowanie próbuje ustawić sytuację tak, ze
    ludziki powinny maja kupować wszystko co drogie, bo jak nie to będzie to
    dowód, ze maja kompleksy. Strasznie toporna taktyka, no ale z braku rozumu i
    kreatywności, niektórzy muszą się taką zadowolić.

  • 100. Data: 2014-12-03 17:44:31
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 03 Dec 2014 11:57:58 +0100, Maniek4

    > Moze kiedys, jak bedzie mnie stac. :-DD

    Na pewnych rzeczach nie należy oszczędzać. :>

    --
    Pozdor
    Myjk