  • 81. Data: 2014-12-01 18:14:54
    Temat: Re: Okap blatowy ciag dalszy.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 30 Nov 2014 22:39:55 +0100, Maniek4

    > a Ty chcesz tu laboratorium i wynikow na papierze?

    Tak robią poważni ludzie, jeśli chcą podważyć "marketing". Więc jak w końcu
    zrobisz miarodajny test, chociaż coś porównywalnego z filmikami AdBustera,
    to wróć i się podziel wynikami.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 82. Data: 2014-12-01 20:11:41
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Sun, 30 Nov 2014 19:35:58 +0100, Ghost

    >Masz jakieś wątpliwości?

    No ale tak czy nie?

  • 83. Data: 2014-12-01 20:12:31
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Sun, 30 Nov 2014 19:31:55 +0100, Ghost

    >Już wyleczyłeś się choć trochę ze swoich kompleksów?
    Poczułeś się?

  • 84. Data: 2014-12-01 20:53:04
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-01 18:14, Myjk pisze:
> [...]
    > zrobisz miarodajny test, chociaż coś porównywalnego z filmikami AdBustera,

    Miarodajnym testem Twoim zdaniem bedzie prezentowanie okapu Miele, nie
    bedacego okapem Miele? Nie my w dyskusji narzucilismy taki sposob
    porownywania tylko akwizytor. Idac tym tropem.... No wlasnie..
    A jak chcesz wiecej danych to masz karte producenta. Wydajnosc, moc,
    decybele.. Wszystko tam jest.

    Pozdro.. TK

  • 85. Data: 2014-12-02 09:32:43
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 1 Dec 2014 20:12:31 +0100, Ghost

    > Poczułeś się?

    Stwierdziłem jedynie, że miałeś kompleksy i dalej pytam
    czy już wyleczyłeś je swoim słodkim pierdzeniem tutaj?

    --
    Pozdor Myjk

  • 86. Data: 2014-12-02 10:09:44
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Mon, 1 Dec 2014 20:12:31 +0100, Ghost

    >Stwierdziłem jedynie, że miałeś kompleksy i dalej pytam
    >czy już wyleczyłeś je swoim słodkim pierdzeniem tutaj?
    Poczułeś sie lepiej?

  • 87. Data: 2014-12-02 19:40:33
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 2 Dec 2014 10:09:44 +0100, Ghost

    > Poczułeś sie lepiej?

    Owszem, bo w rżnięciu głupa nie masz konkurencji.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 88. Data: 2014-12-02 19:41:11
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 1 Dec 2014 20:11:41 +0100, Ghost

    > No ale tak czy nie?

    Cały czas tak samo.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 89. Data: 2014-12-02 19:53:25
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 01 Dec 2014 20:53:04 +0100, Maniek4

    > Miarodajnym testem Twoim zdaniem bedzie prezentowanie okapu Miele, nie
    > bedacego okapem Miele?

    Przecież właśnie masz to podważyć swoim testem. Masz wziąć typowy okap
    kominowy, powiesić go na typowej wysokości nad kuchenką, postawić CZTERY
    gary z parujacą wodą, oświetlić tak aby było widać co siędzieje z oparami
    przy okapie, włączyć (albo właśnie nie włączać) okap i pokazać wynik. Potem
    wziąć BORĘ i porównać to samo, uwzględniając w obydwu wypadkach generowany
    hałas i skuteczność wciagania oparów i ew. zapachów. Jak masz grymas, to
    dorzuć też okap skośny szczelinowy do kompletu.

    > Nie my w dyskusji narzucilismy taki
    > sposob porownywania tylko akwizytor.

    Więc zrób identyczny test i udowodnij że jest inaczej, a nie bierzesz
    filmik Adasia, co ma okap *skośny* a nie kominowy, ciemno na filmie jak w
    dupie więc nie widać co się dzieje z parą, na kuchence stoi jeden garnuszek
    (za to w tryubie turbo-kłerwa-bost więc ponoć woda paruje 4x bardziej niż
    normalnie) i ty się cieszysz zrobieniem porównania i udowodnieniem że tam
    są bzdury. Wg mnie manipulujesz faktami jeszcze bardziej niż "akwizytor".

    > A jak chcesz wiecej danych to masz karte producenta.
    > Wydajnosc, moc, decybele.. Wszystko tam jest.

    No. To widziałeś w końcu tę BORĘ na własne oczy, czy nie?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 90. Data: 2014-12-02 20:28:25