    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Okap blatowy ciag dalszy.
    Date: Fri, 28 Nov 2014 21:56:30 +0000 (UTC)

    Slavo BezOkapu.pl wrote:

    > Nie wyprzedzę, bo po pierwsze robi to już ktoś inny a po drugie nie interesuje mnie
    to, bo to nie jest wyciąg/okap lecz droga, nieskuteczna, świecąco-bucząca,
    niepraktyczna zabawka, gdyż w odróżnieniu od BORA:

    > - ledwo ciągnie,
    ma prawie dwa razy większą wydajność

    > - zawadza w czasie gotowania,

    za to nic do niego nie wpadnie

    > - dolna konstrukcja zajmuje całą szafkę (brak miejsca na szuflady)

    a otwór Bory jest połączony z resztą jednostki bezprzewodowo?

    > - łatwe zabrudzenie mechanizmu ruchowego->większy opór->silnik kaputt

    przecież się nie brudzi na środku. Tak mówiłeś

    podsumowując. po prostu kłamiesz.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?