  • 11. Data: 2014-11-28 23:03:31
    Temat: Re: Okap blatowy ciag dalszy.
    Od: "Slavo BezOkapu.pl" <s...@g...com>

    W dniu piątek, 28 listopada 2014 18:34:36 UTC+1 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > Myk chyba polega na tym że taki wciąg jest zintegrowany z tym co grzeje.
    Urządzenie gdzie okap jest już na etapie produkcji zintegrowany z płytą grzewczą robi
    póki co tylko BORA.

  • 12. Data: 2014-11-28 23:21:13
    Od: "Slavo BezOkapu.pl" <s...@g...com>

    W dniu piątek, 28 listopada 2014 22:56:46 UTC+1 użytkownik masti napisał:
> [...]
    mnie to, bo to nie jest wyciąg/okap lecz droga, nieskuteczna, świecąco-bucząca,
    niepraktyczna zabawka, gdyż w odróżnieniu od BORA:

    > ma prawie dwa razy większą wydajność

    > za to nic do niego nie wpadnie

    Dokładnie!

    > a otwór Bory jest połączony z resztą jednostki bezprzewodowo?

    http://www.boragmbh.com/wp-content/uploads/2013/01/B
    ORA-Basic_BIU_Zeichnung.png

    http://prod-catalogonline.seevia.com/CatalogOnline/i
    mg/catalog/DeDietrich/hotte/Photo%206/6_DD_DHD1101X.
    jpg

    > przecież się nie brudzi na środku. Tak mówiłeś

    Tak. BORA się nie brudzi i nic się nie zatrze, bo nic się nie rusza.

    > podsumowując. po prostu kłamiesz.

    Podsumowując. Weź tabletki.

  • 13. Data: 2014-11-28 23:23:18
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 28 listopada 2014 23:03:32 UTC+1 użytkownik Slavo BezOkapu.pl
    napisał:

    > Urządzenie gdzie okap jest już na etapie produkcji zintegrowany z płytą grzewczą
    robi póki co tylko BORA.

    I między innymi dlatego to jest takie drogie. Kiedyś był program w tv. Facet w
    Niemczech robi patelnie. Kosztuje taka patelnia 1000 Ojro. Patelnie dla gastronomii.
    Ile by nie zrobił tyle sprzeda. Nikomu nie żałuję że ma pomysł i zarabia. Za moment
    jakiś większy producent zerżnie pomysł i wypuści ekskluzywną krótką serię za mniejsze
    pieniądze.

  • 14. Data: 2014-11-28 23:24:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Slavo BezOkapu.pl wrote:

    > http://www.boragmbh.com/wp-content/uploads/2013/01/B
    ORA-Basic_BIU_Zeichnung.png

    właśnie udowodniłeś, że bora również zajmuje całą szafkę. Chyba nie
    umiesz czytać rysunków technicznych

    > http://prod-catalogonline.seevia.com/CatalogOnline/i
    mg/catalog/DeDietrich/hotte/Photo%206/6_DD_DHD1101X.
    jpg

    > Tak. BORA się nie brudzi i nic się nie zatrze, bo nic się nie rusza.

    za wyjątkiem tego co tam wpadnie.

    > Podsumowując. Weź tabletki.

    myślisz, że to zmieni twoje kłamstwa?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 15. Data: 2014-11-28 23:54:07
    Od: "Slavo BezOkapu.pl" <s...@g...com>

    W dniu piątek, 28 listopada 2014 23:25:05 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    ORA-Basic_BIU_Zeichnung.png

    > właśnie udowodniłeś, że bora również zajmuje całą szafkę. Chyba nie
    > umiesz czytać rysunków technicznych

    BORA Basic zajmuje niecałe 20 cm z wysokości szafki. W tych 20 cm mieści się
    skuteczny i cichy wyciąg oraz czteropalnikowa płyta indukcyjną o mocy 7,5 kW.
    A ile centymetrów zajmuje ta zabawka?

  • 16. Data: 2014-11-29 00:05:56
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    To Slavo w następnej odmianie zablokowany. Co za nachalny,pierdolony debil.

  • 17. Data: 2014-11-29 00:06:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Slavo BezOkapu.pl wrote:

    ORA-Basic_BIU_Zeichnung.png

    > BORA Basic zajmuje niecałe 20 cm z wysokości szafki. W tych 20 cm mieści się
    skuteczny i cichy wyciąg oraz czteropalnikowa płyta indukcyjną o mocy 7,5 kW.

    Twój rysunek mówi co innego. Wyciąg jest narysowany poziomo zamiast
    pionowo. Nawet gdyby był poziomo to powietrze wyrzucałbyś do szafki :)

  • 18. Data: 2014-11-29 00:12:18
    Od: "Slavo BezOkapu.pl" <s...@g...com>

    W dniu sobota, 29 listopada 2014 00:06:42 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > Twój rysunek mówi co innego. Wyciąg jest narysowany poziomo zamiast
    > pionowo. Nawet gdyby był poziomo to powietrze wyrzucałbyś do szafki :)

    :))
    Wyciąg jest narysowany tak jak wygląda w rzeczywistości:
    http://www.youtube.com/watch?v=oJzSLRvSzlo

  • 19. Data: 2014-11-29 00:20:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Slavo BezOkapu.pl wrote:

> [...]
    >
    > :))
    > Wyciąg jest narysowany tak jak wygląda w rzeczywistości:

    ale paskudztwo. tę kratkę to chyba z kibla wzięli. estetyka na poziomie
    sklepu GSu. Tak czy tak zajmuje to 20 cm głebokości czy więcej niż
    zwykła szuflada. i porównujesz maleństwo z normalną kuchenką

    pokaż rysunki od tego
    https://www.youtube.com/watch?v=IPaJGPJScws

  • 20. Data: 2014-11-29 09:14:42
    Od: "Slavo BezOkapu.pl" <s...@g...com>

    W dniu sobota, 29 listopada 2014 00:20:38 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    > sklepu GSu. Tak czy tak zajmuje to 20 cm głebokości czy więcej niż
    > zwykła szuflada. i porównujesz maleństwo z normalną kuchenką

    Estetyka, to kwestia gustu.
    Ten dekiel wlotowy jest wykonany ze stali i specjalnego tworzywa Dupont, co pozwala
    na mycie w zmywarce.
    A w tym urządzeniu, które zajmuje w kuchni 0,08 m3 mieszczą się płyty grzewcze dla 4
    naczyń (całkowita moc 7,5 kW) i skuteczny okap.
    Zaproponujesz coś innego a równie wydajnego i małego?

    > pokaż rysunki od tego
    > https://www.youtube.com/watch?v=IPaJGPJScws

    http://www.bildhochladen.de/images/2014/11/29/Prospe
    ktBORA01.jpg