  • 21. Data: 2014-11-29 09:17:11
    Temat: Re: Okap blatowy ciag dalszy.
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-11-28 22:56, masti pisze:
> [...]
    mnie to, bo to nie jest wyciąg/okap lecz droga, nieskuteczna, świecąco-bucząca,
    niepraktyczna zabawka, gdyż w odróżnieniu od BORA:

    > ma prawie dwa razy większą wydajność

    No i nie wychladza gara, bo ciagnie u gory a nie od dna garnka.

    Pozdro.. TK

  • 22. Data: 2014-11-29 09:19:19
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-11-28 23:54, Slavo BezOkapu.pl pisze:
> [...]
    ORA-Basic_BIU_Zeichnung.png

    > BORA Basic zajmuje niecałe 20 cm z wysokości szafki. W tych 20 cm mieści się
    skuteczny i cichy wyciąg oraz czteropalnikowa płyta indukcyjną o mocy 7,5 kW.
    > A ile centymetrów zajmuje ta zabawka?

    A daj spokoj. Przeciez nie chodzi o to zeby to bylo wygodne dzialalo i
    tak dalej. Na gosciach de Dietrich zrobi wieksze wrazenie i o to chodzi.
    Do dzialania to mozna kupic cos za 1500.

    Pozdro.. TK

  • 23. Data: 2014-11-29 09:49:35
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Slavo BezOkapu.pl" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    W dniu piątek, 28 listopada 2014 18:34:36 UTC+1 użytkownik
    k...@g...com napisał:

    >Urządzenie gdzie okap jest już na etapie produkcji zintegrowany z płytą
    >grzewczą robi póki co tylko BORA.

    Skad wiesz?

  • 24. Data: 2014-11-29 09:55:01
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Slavo BezOkapu.pl" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >http://www.bildhochladen.de/images/2014/11/29/Prosp
    ektBORA01.jpg

    A jest na youtube film z dźwiękiem jak to naprawdę huczy?

  • 25. Data: 2014-11-29 09:59:15
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-11-28 22:56, Slavo BezOkapu.pl pisze:

    > Przypominam uprzejmie, że na wolnym rynku o cenie decyduje klient a nie koszty
    sprzedawcy.

    No tak, ale jak zechcesz kupic sobie samochod i przypadkiem pomyslisz,
    ze moze to byc Ferrari czy Maserati robiac krotka przejazdzke wiesz
    dlaczego to tyle kosztuje. I nawet nie chodzi o to czy kogos stac, czy
    nie. A taki okap? Lans kosztuje, pustych ludzi tez nie brakuje i wiele
    interesow sie kreci hehe.

    Pozdro.. TK

  • 26. Data: 2014-11-29 11:36:54
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 29 Nov 2014 09:59:15 +0100, Maniek4

    > I nawet nie chodzi o to czy kogos stac, czy nie.

    Widać właśnie tylko o to chodzi. Was tutaj chyba przeraźliwie dupa boli,
    jakbyście się papierem z recyklingu podcierali. Próbujecie od dawna
    dewaluować dane rozwiązanie tylko dlatego, że jest drogie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 27. Data: 2014-11-29 12:00:56
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-11-29 11:36, Myjk pisze:
    > Sat, 29 Nov 2014 09:59:15 +0100, Maniek4

    > Widać właśnie tylko o to chodzi.

    Pojecie cech uzytkowych jest Ci obce?

    > Was tutaj chyba przeraźliwie dupa boli,

    Ja mam zone damska gdyby co...

    > jakbyście się papierem z recyklingu podcierali. Próbujecie od dawna
    > dewaluować dane rozwiązanie tylko dlatego, że jest drogie.

    Dokladnie tak i nie robi nic wiecej jak kilkadziesiat razy tansze
    urzadzenie. Ale Ty sobie kup, komu to przeszkadza?

    TK

  • 28. Data: 2014-11-29 12:38:50
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-11-28 23:21, Slavo BezOkapu.pl pisze:

    > Tak. BORA się nie brudzi i nic się nie zatrze, bo nic się nie rusza.

    Dlaczego kłamiesz?
    Przecież rusza się klapka, a także rusza się wyjmowalny filtr. Jak nie
    będą systematycznie wyjmowane i czyszczone, włącznie z wewnętrznymi
    powierzchniami i prowadnicami to tak się zasyfi, że będzie problem
    wyjąć. Zwłaszcza jak coś wykipi i wleci do środka to trzeba natychmiast
    przerwać gotowanie, bo w przeciwnym wypadku przyschnie i trudno będzie
    wyjąć filtr.
    https://www.youtube.com/watch?v=ZijYK5pTCM0
    Jak dla mnie to przestałeś byś wiarygodnym sprzedawcą i robisz bardzo
    złą opinię wyciągom Bora.

    Poza tym spójrzmy na ten film:
    https://www.youtube.com/watch?v=IPaJGPJScws
    Otwieranie klapki odbywa się całkowicie ręcznie. Klapka upierdolona jest
    tłuszczem i kropelkami gotowanych potraw. Przez to wymaga czyszczenia po
    każdym użyciu.
    A już sobie wyobrażam jak wyjąć do mycia tą okrągłą kratkę, upierdoloną
    tłuszczem i wyślizgującą się z rąk. Może trzeba podważać nożem? A może
    jest do tego jakiś haczyk lub klucz?
    Zauważmy jak się to wkłada: https://www.youtube.com/watch?v=LUFBbyvScI4
    Nie dość, że trzeba wcisnąć to jeszcze obrócić, żeby coś tam się
    zablokowało. Aby wyciągnąć trzeba obrócić w przeciwną stronę i się
    pierdolić np. podważając nożem, aby wyjąć, bo nie ma za co złapać.

    Jak więc widzisz ta super, kosmiczna konstrukcja musi zostać jeszcze
    dopracowana, bo póki co to więcej z tym pierdolenia się jak z
    tradycyjnym okapem, który raz na jakiś czas wystarczy przetrzeć
    ściereczką i raz na jakiś czas odpiąć filtr tłuszczowy do umycia.

    Co do wymiarów:
    http://www.bildhochladen.de/images/2014/11/29/Prospe
    ktBORA01.jpg
    Jak więc widać meble muszą być przystosowane do tego wyciągu.

  • 29. Data: 2014-11-29 12:42:37
    Od: "Slavo BezOkapu.pl" <s...@g...com>

    W dniu sobota, 29 listopada 2014 09:55:09 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    ektBORA01.jpg

    > A jest na youtube film z dźwiękiem jak to naprawdę huczy?

    Wiarygodne sprawdzenie jak naprawdę huczy jest możliwe tylko na żywo stojąc przy tym,
    a najlepiej coś gotując. I to nie na targach, gdzie jest huk wokół, ale w cichym
    sklepie.
    Sam fakt, że jest zabudowane, najczęściej w drewnie, na wysokości pasa użytkownika
    lub na podłodze, jest już plusem w stosunku do stalowego, rezonującego pudła
    wiszącego na wysokości uszu.
    W wielu miejscach w Polsce można tego posłuchać w różnych sklepach. Podaj Twoją
    miejscowość/region, to napiszę, gdzie będzie najbliżej do obejrzenia i posłuchania.

  • 30. Data: 2014-11-29 12:44:08
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Przypominam uprzejmie, że na wolnym rynku o cenie decyduje klient a nie koszty
    sprzedawcy.

    No to przyznaj się szczerze ile takich wyciągów sprzedałeś i w jakim
    okresie czasu?
    Obawiam się, że o ile cokolwiek sprzedałeś to są to jednostkowe przypadki.