    From: "marko1a" <m...@l...de>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Okna dachowe - niechlujstwo roboli
    Date: Mon, 21 Dec 2009 14:07:44 +0100

    news:4b2f6928$1@news.home.net.pl...
    > Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości

    c.googlegroups.com...

    > U mnie na fakro w rogach szyb oblodzenie - okna dachowe to jednak szmelc.

    Proszę państwa. każdy cos tam marudzi. Jeden na lejącą się wodę, drugi na kratki
    trzeci na lód.
    Prawda jest taka że chyba nie do końca kazdy z was kupował swoje okna ze
    świadomością a teraz chcecie to zwalić na producenta.

    Ja kupując okna Fakro przeleciałem ulotke reklamową i dowiedziałem się że są
    okna z kratką i bez kratki, ze zwykłą szybą i z szybą o niskim współczynniku
    emisji.
    Okna kupiłem z pełną świadomością. Kratki nie potrzebowałem bo od tego to mam
    mikrouchył w oknie który jak okazało się rewelacyjnie się spisuje. Szyba
    zespolona za niewielką dopłatą jest niskoemisyjna i nie mam problemu z lodem.
    Woda owszem skrapla się ale powodem jest raczej słaba wentylacja a nie okno same
    w sobie i na tyle mało tej wody jest że nie stanowi to żadnego problemu, nic nie
    cieknie.

    Znajomy parę dni temu poprosił mnie o oglądnięcie jego domu kamerą termowizyjną.
    Posiada kilka okien Fakro z czego jedno kupione wcześniej na zasadzie "biorę bo
    dobra cena". To najtańsze okazało się że powierzchnia szyby około 11stC a te
    pozostałe temperatura szyby 19stC. Jest dowód? Po prostu kupił jedno okno ze
    zwykłą szybą zespoloną.

    Marek