  • 1. Data: 2009-12-20 23:11:15
    Temat: Okna dachowe - niechlujstwo roboli
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    Okna fakro. temp wewnatrz 19 stopni. Na zwnatrz dzisiaj -12 w zeszlym
    roku chyba -5.

    Robole ukradli welne i zakryli plytami. Zima poddala probie jakosc
    robot.. Inwestor znowu oszukany.
    Dodatkowo pacany z FAKRO wstawiaja kratki wentylacyjne ktore pozniej i
    tak trzeba zaslepiac welna.

    Na nowych zdjeciach widac ze okna ocieplone i snieg sie trzyma. :-)

    http://picasaweb.google.com/pawel.prusinski/Dach?fea
    t=directlink

  • 2. Data: 2009-12-21 09:16:03
    Temat: Re: Okna dachowe - niechlujstwo roboli
    Od: Igor Pilutkiewicz <i...@r...pl>

    On 21 Gru, 00:11, Kudlaty <p...@g...com> wrote:
> [...]
    > tak trzeba zaslepiac welna.
    >
    > Na nowych zdjeciach widac ze okna ocieplone i snieg sie trzyma. :-)

    Ile zapłaciłeś wykonawcom na początku, a ile dopłaciłeś za poprawki?

  • 3. Data: 2009-12-21 11:37:52
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Igor Pilutkiewicz" <i...@r...pl> wrote in message
    c.googlegroups.com...

    A mnie się skrapla woda na weluxach i cieknie po ścianie.

  • 4. Data: 2009-12-21 12:24:55
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości

    > "Igor Pilutkiewicz" <i...@r...pl> wrote in message
    c.googlegroups.com...

    > A mnie się skrapla woda na weluxach i cieknie po ścianie.

    U mnie na fakro w rogach szyb oblodzenie - okna dachowe to jednak szmelc.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 5. Data: 2009-12-21 12:30:05
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 21 Gru, 10:16, Igor Pilutkiewicz <i...@r...pl>
    wrote:

    at=directlink

    > Ile zapłaciłeś wykonawcom na początku, a ile dopłaciłeś za poprawki?

    poprawki robilem sam - obecnie zaufanie do roboli zerowe. Jak sie nie
    stoi i na lapy nie patrzy to zawsze spartola robote. Taka juz branza.
    Taniej jest chyba zatrudnic inspektora z odpowiednia wiedza i to
    calkowicie niezaleznego.
    Plyty g-k nie maialem wykonczone. Czulem przez skore ze i tak bede cos
    demontowal. Chociaz tutaj kilka zl zaoszczedzilem

  • 6. Data: 2009-12-21 12:31:18
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 21 Gru, 12:37, "kiki" <k...@k...net> wrote:
    > "Igor Pilutkiewicz" <i...@r...pl> wrote in message

    c.googlegroups.com...

    > A mnie się skrapla woda na weluxach i cieknie po ścianie.

    Woda tez mi sie wykrapla a w naroznikach lod. Ustawilem wiksza wymiane
    powietrza troche sie poprawilo.

  • 7. Data: 2009-12-21 12:32:11
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    > Jak sie nie
    > stoi i na lapy nie patrzy to zawsze spartola robote. Taka juz branza.

    Potwierdzam.
    Dlatego budowa to zwykle udreka. Najgorsze, ze mam to jeszcze przed soba :/

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 8. Data: 2009-12-21 13:07:44
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości

    c.googlegroups.com...

    > U mnie na fakro w rogach szyb oblodzenie - okna dachowe to jednak szmelc.

    Proszę państwa. każdy cos tam marudzi. Jeden na lejącą się wodę, drugi na kratki
    trzeci na lód.
    Prawda jest taka że chyba nie do końca kazdy z was kupował swoje okna ze
    świadomością a teraz chcecie to zwalić na producenta.

    Ja kupując okna Fakro przeleciałem ulotke reklamową i dowiedziałem się że są
    okna z kratką i bez kratki, ze zwykłą szybą i z szybą o niskim współczynniku
    emisji.
    Okna kupiłem z pełną świadomością. Kratki nie potrzebowałem bo od tego to mam
    mikrouchył w oknie który jak okazało się rewelacyjnie się spisuje. Szyba
    zespolona za niewielką dopłatą jest niskoemisyjna i nie mam problemu z lodem.
    Woda owszem skrapla się ale powodem jest raczej słaba wentylacja a nie okno same
    w sobie i na tyle mało tej wody jest że nie stanowi to żadnego problemu, nic nie
    cieknie.

    Znajomy parę dni temu poprosił mnie o oglądnięcie jego domu kamerą termowizyjną.
    Posiada kilka okien Fakro z czego jedno kupione wcześniej na zasadzie "biorę bo
    dobra cena". To najtańsze okazało się że powierzchnia szyby około 11stC a te
    pozostałe temperatura szyby 19stC. Jest dowód? Po prostu kupił jedno okno ze
    zwykłą szybą zespoloną.

    Marek

  • 9. Data: 2009-12-21 13:15:07
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Ja kupując okna Fakro przeleciałem ulotke reklamową i dowiedziałem się że
    > są okna z kratką i bez kratki, ze zwykłą szybą i z szybą o niskim
    > współczynniku emisji.

    Mam okna Fakro z kratka i szyba o najnizszej emisji jaka dostepna byla w
    sprzedazy 6 lat temu.
    Na ta chwile to nawet nie moge ich otworzyc - przymarzly!!

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 10. Data: 2009-12-21 14:04:46
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > Mam okna Fakro z kratka i szyba o najnizszej emisji jaka dostepna byla w
    > sprzedazy 6 lat temu.
    > Na ta chwile to nawet nie moge ich otworzyc - przymarzly!!

    Takie okno to sobe mozna zamontowac ale w pomieszczeniu które będzie niegrzewane
    albo słabo ogrzewane.
    Okna dachowe mają wyjątkowe wymagania.

    Ciekawostka co do okien Fakro to powiem że w Austrii wiele razy słyszałem opinie
    że Veluxy to były dobre kiedy nie było innych okien a teraz są za drogie a
    jakością wcale nie przebijają okien Fakro. Opinia dekarza brzmiała: Velux okna
    są słabiutkie jak na swoją cenę, za szybko odchodzi lakier, sa bardziej uczulone
    na odchyłki w montażu albo powstające na wskutek naturalnych odkształceń więźby.
    Okna Velux mają większy udział w rynku tylko z racji dłuższej obecności w
    branzy.

    Coś w tym jest, Velux stosuje nieuczciwe zabiegi wobec konkurencji. O tym
    przeczytałem akurat w necie że Fakro wytoczył im za to proces sądowy wskazując
    na wiele zabronionych praktyk.

    Marek