  • 1. Data: 2009-12-20 20:45:27
    Temat: Przyłapało - Jakie szanse
    Od: "smiechu" <s...@i...pl>

    Było wczoraj - 16.
    A mi się przypomniało, że nie spuściłem wody z jednego kawałka rury
    wodociągowej. Łaczona, początek (przy zaworze) stalowa a wyżej przejście na
    jakiś plastik (klejony). Myślę że zamarzało od góry w dół, w kierunku
    zaworu.
    Jak się zorientowłem pojechalem napalić, suszarka itp ale tego zaworu nie
    dałem rady ruszyć (jest schowany w ścianie z bardzo kiepskim dostępem).
    Dzisiaj już lepiej (mimo że w nocy było -25) zawór udało się odkręcić ale
    czy rozerwałoponad nim rurkę??
    Woda została w pionowym odcinku zakończunym trójnikiem (woda z rurki
    poziomej spuszczona),
    pocieszcie mnie że nie będę musiał kuć. :-(
    pozdr
    smiechu

  • 2. Data: 2009-12-20 21:05:52
    Temat: Re: Przyłapało - Jakie szanse
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    smiechu <s...@i...pl> wrote:
> [...]
    > rury
    > wodociągowej. Łaczona, początek (przy zaworze) stalowa a wyżej
    [...]
    > pocieszcie mnie że nie będę musiał kuć. :-(

    Klejony plastik jest dość kruchy, na zamarzanie raczej nieodporny,
    więc przykro mi, nie pocieszę...

    J.