  • 1. Data: 2009-12-20 13:53:48
    Temat: VELUX przewiewa
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    Czy są zestawy uszczelek do Velux-ów? Mam jedno takie okno, które sie nie
    domyka jak należy. Niby niewiele ale wystarczy żeby wnęka była zimna. Na
    bank wieje uszczelką. Co z tym zrobić ?

  • 2. Data: 2009-12-20 15:15:16
    Temat: Re: VELUX przewiewa
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości
    > Czy są zestawy uszczelek do Velux-ów? Mam jedno takie okno, które sie nie
    > domyka jak należy. Niby niewiele ale wystarczy żeby wnęka była zimna. Na
    > bank wieje uszczelką. Co z tym zrobić ?

    Velux akurat ma dosc dobra regulacje (VELUX a nie wynalazki Veluxopodobne)
    sprobuj wyregulowac ale jesli zle osadzona rama to niewiele zdzialasz,
    uszczelki spokojnie mozesz dokupic ale beda takie same jak juz sa wiec nie
    sadze zeby to pomoglo.
    Zostaja patenty typu dodatkowe uszczelki samoprzylepne a na wiosne poprawic
    osadzenie okna.

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl