    From: "HANA" <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: VELUX przewiewa
    Date: Sun, 20 Dec 2009 16:15:16 +0100

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości
    news:hgla8p$rob$1@opal.futuro.pl...
    > Czy są zestawy uszczelek do Velux-ów? Mam jedno takie okno, które sie nie
    > domyka jak należy. Niby niewiele ale wystarczy żeby wnęka była zimna. Na
    > bank wieje uszczelką. Co z tym zrobić ?

    Velux akurat ma dosc dobra regulacje (VELUX a nie wynalazki Veluxopodobne)
    sprobuj wyregulowac ale jesli zle osadzona rama to niewiele zdzialasz,
    uszczelki spokojnie mozesz dokupic ale beda takie same jak juz sa wiec nie
    sadze zeby to pomoglo.
    Zostaja patenty typu dodatkowe uszczelki samoprzylepne a na wiosne poprawic
    osadzenie okna.

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl