  • 1. Data: 2009-12-20 15:53:10
    Temat: gotowe studzienki okna piwnicy
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    czy ktos w Polsce produkuje gotowe studzienki okna piwnicy?
    Tworzywo lub beton wraz z kratka na wierzch.
    Jak ktos sie z tym spotkal to prosze o namiary

    --
    photos of rome
    http://rome.net-poland.com

  • 2. Data: 2009-12-21 11:52:09
    Temat: Re: gotowe studzienki okna piwnicy
    Od: "Tomek" <a...@i...pl>

    > czy ktos w Polsce produkuje gotowe studzienki okna piwnicy?

    ja kupilem na allegro takie cos:
    http://www.wolfa.de/index.php4?lnk=wb_lichtschachtsy
    steme
    i bardzo sobie chwale. Prosty montaz, wyglada fajnie, rozmiarow tez od
    groma, wiec cos dopasujesz.

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2009-12-21 18:12:39
    Od: "nacocito" <n...@c...to>

    Użytkownik "mirek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > czy ktos w Polsce produkuje gotowe studzienki okna piwnicy?
    > Tworzywo lub beton wraz z kratka na wierzch.
    > Jak ktos sie z tym spotkal to prosze o namiary

    doświetlania pomieszczeń piwnicznych

    polecam z tworzywa. Są jasne więc wiecej światła dociera do okna a i łatwiej
    utrzymać w czystości.
    http://www.aco.pl/doswietlacze_okien_opis_produktu.h
    tml
    lub
    http://www.mea.com.pl/index.php?page=gr&id=6&menu=2

    Nie oszczędzaj na wysokości kosza. Zostaw sporo miejsca pod oknem lub załóż
    moskitierę na okno jeśli zamierzasz je zostawiać od czasu do czasu otwarte.
    Kosz jest doskonałym miejscem dla zabłąkanych żab, myszy i innych ciekawych
    żyjątek ;)

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4706
    (20091221) __________

  • 4. Data: 2009-12-21 20:40:15
    Od: "mkonst" <m...@g...pl>

    nacocito wrote:
    > Użytkownik "mirek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    Widziałem ostatnio takie z tworzywa w Castoramie
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl

  • 5. Data: 2009-12-21 22:25:10
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

> [...]
    > otwarte.
    > Kosz jest doskonałym miejscem dla zabłąkanych żab, myszy i innych

    Tylko wydaje mi sie ,że te z tworzywa sa dość absurdalne cenowo w stosunku
    do wylania zwykłych z betonu

    --
    photos of rome
    http://rome.net-poland.com