  • 21. Data: 2009-12-28 08:19:13
    Temat: Re: Okna dachowe - niechlujstwo roboli
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 27 Gru, 23:21, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > Ja znam wielu, nawet bardzo wielu, nawet Ty sie do nich zaliczysz jak
    > glazurnik ulozy Ci glazure pod sufit.

    Mam w obecnym mieszkaniu sufit w łazience o 2cm przekoszony i glazurę
    do samego sufitu. Te 2cm klina zasłoniłem styropianowym ćwierćwałkiem
    wstawionym w styk ściana/sufit i ni cholery nie widać.

    J.

  • 22. Data: 2009-12-28 09:35:23
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości

    >Mam w obecnym mieszkaniu sufit w łazience o 2cm przekoszony i glazurę
    >do samego sufitu. Te 2cm klina zasłoniłem styropianowym ćwierćwałkiem
    >wstawionym w styk ściana/sufit i ni cholery nie widać.

    Skoro cwiercwalek to jednak bylo widac. :-))

    Pozdro.. TK

  • 23. Data: 2009-12-28 10:15:53
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 28 Gru, 10:35, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > Skoro cwiercwalek to jednak bylo widac. :-))

    To też chciałem wykazać, że to naprawdę nie problem. W każdym razie o
    wieeeeele mniejszy niż dopilnowanie poziomości sufitu co do milimetra.

    J.

  • 24. Data: 2009-12-28 16:22:48
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Użytkownik "Slawek" <s...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ja znam wielu, nawet bardzo wielu, nawet Ty sie do nich zaliczysz jak
    > glazurnik ulozy Ci glazure pod sufit.
    Chyba w prosektorium.
    Po co i gdzie w domu wykładac glazure pod sam sufit?
    Ja w łazienkach mam koniec glazury tak z 50cm od sufitu a dalej jest baranek
    lub gładź
    inna sprawa ze dobr glazurnik na 250cm wysokości scian spokojnie zgubi te
    dwa cm.
    Nie ma co z tego tragedi robic chociaz z drugiej strony dobry tynkarz nie
    dopusci do takich odchyłek
    Cos fi i pitagorasem traktowac wykonawców. i paragonami;)))

    Kris

  • 25. Data: 2009-12-28 17:08:11
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Chyba w prosektorium.
    > Po co i gdzie w domu wykładac glazure pod sam sufit?

    E tam. Czasem ludzie tak chca a czasem tak potrzeba. Mam kabine bez kabiny
    tj. odplyw liniowy, na scianach plytki, z drugiej strony szyba. No i tak
    zastanawiam sie, czy nie pociagnac plytek pod sufit w tym miejscu.

    > Ja w łazienkach mam koniec glazury tak z 50cm od sufitu a dalej jest
    > baranek lub gładź
    > inna sprawa ze dobr glazurnik na 250cm wysokości scian spokojnie zgubi te
    > dwa cm.

    Jak bedzie bez fugi to nie zgubi.

    > Nie ma co z tego tragedi robic chociaz z drugiej strony dobry tynkarz nie
    > dopusci do takich odchyłek

    No wlasnie. Jak to kiedys Scream pisal, murarz spitoli, tynkarz dolozy, a
    glazurnik ma byc jak batman do tego za 20zl./m^2

    Pozdro.. TK

  • 26. Data: 2009-12-29 02:01:00
    Od: "Marcin Wajnert" <m...@p...onet.pl>

    > Jak bedzie bez fugi to nie zgubi.

    Co Wy pitolicie.... jakbym Wam zgubił odchyłkę sufitu na płytkach to byście
    mnie wylali na zbity pysk z budowy i kazali sobie zapłacić za zniszczony
    materiał... trochę wyobraźni... ;)

    Czy wiecie co się dzieje z płytkami jak na ścianie o długości nawet 3 m
    jeden narożnik jest wyżej od drugiego o 2 cm.... ??

    pzdr.
    Marcin W.

    P.S. Takie rzeczy to tylko u Chuck'a Norissa ;)

  • 27. Data: 2009-12-29 16:33:01
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On Dec 29, 3:01 am, "Marcin Wajnert" <m...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >
    > pzdr.
    > Marcin W.
    >
    > P.S. Takie rzeczy to tylko u Chuck'a Norissa ;)

    Potwierdzam, glazurnik nie wygubi takiej wsokosci. Trzeba rownac
    zaprawa.
    Pozatym najlepiej ukladac plytki na niski grzebien. Wtedy robota idzie
    szybko a plytka nie plywa po scianie jak mokra ryba na blacie.