  • Data: 2014-07-30 09:13:29
    Temat: Re: Okna dachowe poddasze/strych
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 30 Jul 2014 08:39:59 +0200, Marcin N

    > auważyłem za to jedną zależność: ludzie montują
    > okna dachowe na potęgę a potem płaczą, że im za gorąco.

    W zimie natomiast płaczą, że zimno. ;)
    Z drugiej strony rozumiem, w bunkrze się niemiło mieszka.

    > Wniosek - gdzie tylko możliwe nie wstawiać okien
    > połaciowych tylko zwyczajne - ścienne.

    To trochę trudne w przypadku dachu wielospadowego. :P

    Dlatego ja w pewnym momencie poddasze użytkowe chciałem mieć z dachem
    mansardowym i ew. lukarnami, także aby powiększyć powierzchnię użytkową.
    Niestety dach mansardowy nie wygląda dobrze w domu jednorodzinnym (chyba że
    styl dworku) -- poza tym jest upierdliwy w budowie, ocieplaniu, etc. Stąd
    idę w "kostkę", gdzie wszystkie okna są elewacyjne.

    --
    Pozdor
    Myjk