  • Data: 2019-10-20 13:06:04
    Temat: Re: OpenTherm
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-10-20 o 12:42, test pisze:

    > Możesz wskazać w którym miejscu? Mogłem coś przeoczyć.

    Przeoczyłeś kiedyś dobre wychowanie. Jak chcesz dyskutować to naucz się
    też słuchać innych, a nie tylko się wymądrzać i oceniać czyjeś
    kompetencje, zwłaszcza kompetencje osób, które dany temat "mają w jednym
    palcu".

    Chwileczkę. Napisałeś:

    > Najchetniej na kondensacyjny, jednak tu klopot bo on dobrze pracuje w
    > niskich temperaturach, tymczasem mam glownie kaloryfery (i ze trzy
    > male wyspy w podlogowce). Ale... dzieki open therm mozna kociol
    > wysterowac tak, aby pracowal w trybie ciaglym (jak w budownictwie
    > wielomieszkaniowym), a nie wlacz wylacz.

    Co jest kompletną bzdurą, a kiedy Ci tłumaczymy, że grzejniki nie
    przeszkadzają pracować kotłowi z niską temperaturą, zaś OpenTherm nie
    posiada cudownych właściwości oszukiwania praw fizyki to piszesz w
    chamski sposób, że piszemy bez sensu, że brak konkretów i do tego nie na
    temat.

    > Nie będę się znęcał nad tym raczej. Nie jest tematem temperatura moich
    > grzejników.
    > Postawię śmiałą tezę, że system z łagodnym podtrzymywaniem temperatury
    > będzie efektywniejszy niż przedpotopowy włącz/wyłącz (niezależnie od
    > kondensacji). Pomijam inne korzyści nowoczesnej automatyki.

    Kolejna bzdurne myślenie. Podpowiem Ci, że w wielu przypadkach
    sterowanie typu On-Off potrafi być bardziej oszczędne od tego "łagodnego
    podtrzymywania temperatury".

    Ale oczywiście Ciebie to nie interesuje dlaczego tak jest, bo Ty wiesz
    wszystko najlepiej.

    > Kwestia definicji "odpowiednio nisko". Ale są.
    >
    > I nadal brak konkretów. Ogólniki plus wyzwiska.
    >
    > Jak na razie, syndrom oblężonej twierdzy :-)

    Jak na razie brak wychowania i brak przeprosin. Myślisz, że będziemy się
    prosić aby Cię wyprowadzić z błędnego myślenia?

    Nie zasługujesz na jakąkolwiek pomoc z naszej strony.