    Subject: Re: OpenTherm
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Wed, 23 Oct 2019 21:07:02 +0200

    > Jesli mnie pamiec nie myli to temat jest o zwykłym kotle który test chce
    przeprogramować na kondensacyjny.

    Napisał: "Prawdopodobnie bede musial upgrade'owac kociol. Najchetniej na
    kondensacyjny"

    Odebrałem to jako żartobliwe stwierdzenie, że chce wymienić kocioł na
    kondensacyjny.

    Fakt, że ten test za mądry to nie jest, ale nie sądzę, żeby był aż tak
    głupi, że poprzez przeprogramowanie kotła z atmosferyka zrobi kondensacyny.

    Ale może masz i rację :)

    Jakież byłoby to piękne. Kupić kocioł atmosferyczny za 2000zł, wgrać
    oprogramowanie kotła kondensacyjnego i sprzedać go jako kondensacyjny za
    5000zł. Trzeba by to spróbować na Allegro. Wszak nie takie głupoty
    wciskają ciemniakom. :)