    From: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Oświetlenie: oczywiście 3x1,5...
    Date: Fri, 25 May 2012 21:57:39 +0200

    Użytkownik wrote:

    > A dlaczego coś takiego miało by wyjść z pomiarów?

    a dlaczego nie?

    > A jak zwarcie nie wyłącza układu to trzeba prawidłowo dobrać
    > bezpiecznik, bułka z masłem:O)

    dokładnie - np 10A na gniazdkach - i włącz opiekacz + mikrofalówkę
    jednocześnie

    > Zaczynasz śpiewać jak nas specjalista Plumpi. Niny dlaczego chałupa
    > miała by się spalić od zastosowania kabla 1,5mm2 ?

    mam to w "głębokim poważaniu" jak sobie robisz instalację, ja bym tak
    sobie nie zrobił i odradzę to każdemu kto wpadnie na taki beznadziejny
    pomysł, są lepsze miejsca do oszczędzania
    prądu używa się coraz więcej czyli jaki jest sens projektować
    instalację na styk? żeby za 10 lat robić ją na nowo ?

    jeffrey