    From: <news>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Oświetlenie: oczywiście 3x1,5...
    Date: Sat, 26 May 2012 12:21:59 +0200

    Użytkownik "Jeffrey" napisał:
    > a dlaczego nie?

    To ty twierdzisz że zastosowanie cieńszych przewodów może skutkować
    "miewydoleniem" układu zabezpieczeń, więc pytam się ciebie z jakiej to
    okazji coś takiego miało by się stać?
    Ty się mnie nie pytaj, bo ja nie widzę żadnego powodu do tego, więc jeśli ty
    jakiś widzisz to mi go pokaż.

    > dokładnie - np 10A na gniazdkach - i włącz opiekacz mikrofalówkę
    > jednocześnie

    Zdaje się mowa byłą o oświetleniu, a tam raczej żarówki podłączasz a nie
    mikrofalówki, prawda? Tam naprawdę spokojnie można pociągnąć przewody 10
    razy mniejsze.
    Co do gniazdek to większe moce są potrzebne raczej tylko tylko w kuchni czy
    kotłowni, w pozostałych pokojowych pomieszczeniach naprawdę nie widzę sensu
    podłączania urządzeń o większej mocy niż 3,6kW, więc jeśli ktoś szuka
    oszczędności to naprawdę można znaleźć.