    From: "Plumpi" <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Oświetlenie: oczywiście 3x1,5...
    Date: Sat, 26 May 2012 21:37:41 +0200

    Użytkownik <news> napisał w wiadomości
    news:4fbfdba1$0$1220$65785112@news.neostrada.pl...

    > A dlaczego coś takiego miało by wyjść z pomiarów?
    > A jak zwarcie nie wyłącza układu to trzeba prawidłowo dobrać bezpiecznik,
    > bułka z masłem:O)

    > Zaczynasz śpiewać jak nas specjalista Plumpi. Niny dlaczego chałupa miała
    > by się spalić od zastosowania kabla 1,5mm2 ?

    Skoro się już mnie czepiasz to zadam ci podstawowe pytanie:
    Czy wiesz na czym polega "szybkie wyłączenie"?
    Z twoich wypowiedzi wynika jasno, że tego w ogóle nie rozumiesz i nie wiesz
    o co w tym wszystkim chodzi, ani nie rozumiesz o co chodzi koledze
    Jeffrey-owi, bo nie znasz podstaw.
    Nasza dyskusja wygląda tak jak byśmy rozmawiali z niewidomym od urodzenia o
    kolorach.