  • Data: 2019-03-19 16:21:26
    Temat: Re: PC P-W Altherma - podsumowanie rok/rok.
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-19 o 14:20, Budyń pisze:

    > no własnie mnie interesuje jakim algorytmem uzyskać najtańszą energię - w dzień
    jest cieplej to cop większy,
    Ale za "krótka" taryfa, pytanie czy w ogóle warto na te 2 godz odpalać PC,
    no chyba że jest mróz.

    ale w nocy prąd prawie 3x tańszy. 3x wiekszy COP to sie nie uzyska -
    czyli co - grzać nocą?
    No pewnie tak, szczególnie na początku nocy, temp spada dość powoli,
    najniższa jest nad ranem, więc powinno wyjść lepiej niż w dzień.
    Sam się zaczynam zastanawiać nad jakąś małą PC powietrzną aby zejść
    trochę z gazu w niższą taryfę, energie w g12w już mam, przyłącza także,
    nic tylko wpinać :)
    Mam nawet źródło w miarę ciepłego powietrza, bo mam gwc :)

    --
    Pozdr
    Janusz