  • Data: 2018-03-17 14:05:00
    Temat: Re: PC i sterownik pokojowy czy pogodowy
    Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-17 o 09:50, uciu pisze:
    > Czesc,
    >
    > który sterownik bardzie się nadaje do podłogówki z PC i dlaczego?
    >
    > Instalator zamontował mi sterownik pokojowy ale mam możliwość wymiany go (za
    dopłatą) na pogodowy. Który lepiej da sobie rade z bezwładnością podłogówki?
    > Chciałbym by większość czasu PC pracowała w 2 taryfie.
    >
    > Pozdrawiam
    > uciu

    Jeśli masz dobrze ocieplony dom i zaprojektowaną podłogówkę jako bufor
    ciepła to nie powinno być potrzeby grzania w I taryfie.
    Sterownik pogodowy może teoretycznie trochę szybciej zareagować na
    gwałtowne zmiany temperatury zewnętrznej ale gdy zegar nie pozwoli i tak
    włączyć grzania w I taryfie to nie widzę sensu.