    Date: Wed, 16 Sep 2020 21:42:57 +0200
    From: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: PLC a elektrozawory
    <a...@n...neostrada.pl>

    > Ale w tym przypadku jest zabezpieczenie 25A na 10mm2 no i co teraz?

    W zasadzie nic, rozszywasz po przez dodatkowe złączki tak jak pisałem.
    Tego energetyka przecież nie zakazuje.
    Zawsze możesz użyć też lampek nie z aliexpress, tylko aparatowych, na
    szynę DIN. Bywają takie 3f z małymi złączkami, ale bywają też pojedyncze
    i tam możesz wkręcić naprawdę gruby przewód.

    > Rzeczywistość znowu zaskoczyła wizjonerów? I to, uwaga, jest standardowe
    > przyłącze robione przez energetykę.

    Nie znam się na przyłączach, może jest spoko, może przesadnie ostrożne
    ze strony energetyki, może mają wizję na więcej.
    Rzeczywistość nikogo nie przerosła, po prostu ja nie mam doświadczenia w
    tej dziedzinie, więc nic więcej ponad to co pisałem nie powiem.

    > Jak nie ma takich tulejek to odpowiedź powinna być w jednym zdaniu: "nie
    > ma takich tulejek lub przejściówek".

    Ja nie znam.

    Miłego.
    Irek.N.