eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieRe: [PRESS] Jak wykonawcy oszczędzają - na kołkach ... › Re: [PRESS] Jak wykonawcy oszczędzają - na kołkach ...
    From: Tadek <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: [PRESS] Jak wykonawcy oszczędzają - na kołkach ...
    Date: Mon, 07 Dec 2009 11:33:23 +0100

    Ghost pisze:

    > Użytkownik "Tadek" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

    ka___spadl_sufit_w_butiku.html?utm_source=Nlt&utm_me
    dium=Nlt&utm_campaign=1077762

    > Metalowosc nie wynika z ciezaru.
    ale z wytrzymałości utrzymania konstrukcji i oporności na zmianę
    temperatur i wibracji.

    > Jasne kierownik budowy jeszcze by sie przydal.
    jak sobie wybudujesz domek na działce i spadnie tobie na łeb sufit to
    twoja sprawa, ale tutaj rozchodzi sie o miejsce użyteczności publicznej
    które reguluja odrębne przepisy. Czytaj ze zrozumieniem a potem komentuj.