    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: PV płonie - do Zenka
    Date: Wed, 11 Oct 2023 18:39:36 +0200

    W dniu .10.2023 o 18:35 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

> [...]
    ech-i-austrii-seria-przypadkow,6951001381313344a

    > Mam niepalne. Wyglada na to ze wiesz lepiej niz ja, czyli gowno wiesz.

    Wiem dokładnie bo podawałeś mi producenta i model.

    Dygresja o akumulatorach jest nieistotna. Najważniejsze jest to co
    powyżej. Przeczytaj, zapamiętaj i nie wklejaj tu co 2 dni linków n/t PV,
    PC i nieruchomości.
    Bo to jest zawsze taka sama wklejka jak z mojego przykładu. Coś, gdzieś,
    szczegóły nieistotne, ważne aby się klikało.

    TG