  • 1. Data: 2023-10-11 18:00:05
    Temat: PV płonie - do Zenka
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Tutaj masz przykład typowego klikbajta:

    link:
    https://gadzetomania.pl/pozary-fotowoltaiki-w-niemcz
    ech-i-austrii-seria-przypadkow,6951001381313344a

    Tytuł:
    Pożary fotowoltaiki w Niemczech i Austrii. Seria przypadków

    W treści:
    Jak wynika z artykułu przygotowanego przez dziennikarzy serwisu pv
    magazine, w drugiej połowie września 2023 r. w Niemczech odnotowano trzy
    pożary instalacji fotowoltaicznych, a w Austrii dwa.

    dalej:

    1. W budynku widoczny był gęsty dym, który pochodził z uszkodzenia
    magazynu energii połączonego z instalacją fotowoltaiczną.
    2. Z doniesień pv magazine wynika, że uszkodzony został prawdopodobnie
    magazyn energii marki LG. Podobne zajście miało miejsce w niemieckiej
    miejscowości Kochel am See, 19 września 2023 r.
    3. Pożary fotowoltaiki w Niemczech -
    Wspomniany incydent również wiązał się z dużym zadymieniem, które było
    generowane z magazynu energii umieszczonego w pomieszczeniu gospodarczym w
    piwnicy. Akumulator musiał zostać odłączony i, podobnie jak we wcześniej
    opisanym przypadku, umieszczony w specjalnym kontenerze z wodą.
    4. Inaczej było w przypadku pożaru, który miał miejsce 26 września w
    niemieckiej miejscowości Ehrenfriedersdorf. Ucierpiały w nim dwie osoby.
    Dziennikarze nie uzyskali żadnych dodatkowych informacji na temat magazynu
    energii, który uległ awarii.
    5. Jak podaje pv magazine, do obu zdarzeń w Austrii doszło 24 września.
    Pierwszy pożar instalacji fotowoltaicznej wybuchł na ogródkach działkowych
    w Altach. Strażacy na miejscu zastali budynek stojący w płomieniach. Na
    szczęście nikt nie ucierpiał w wyniku pożaru. Jego przyczyną natomiast
    prawdopodobnie także był wadliwy magazyn energii.
    6. Drugie zdarzenie miało miejsce w miejscowości Carinhia. W tym przypadku
    straż pożarna otrzymała zgłoszenie dotyczące pożaru w piwnicy. Mieszkańcu
    domu usłyszeli około północy głośny huk magazynu energii przyłączonego do
    instalacji fotowoltaicznej.

    Czyli wszystkie pożary wynikały z zapłonu akumulatorów. Jak były spięte z
    PV to znaczy, że PV płonie, nawet o północy jak podane jest w pkt.6

    Dziękuję za uwagę.

    PS. Masz już czujniki dymu nad sowimi akumulatorami? - z tego co pamiętam,
    masz te najczęściej płonące...

    TG

  • 2. Data: 2023-10-11 18:35:23
    Temat: Re: PV płonie - do Zenka
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 11 października 2023 o 18:00:08 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
> [...]
    >
    > Dziękuję za uwagę.
    >
    > PS. Masz już czujniki dymu nad sowimi akumulatorami? - z tego co pamiętam,

    Mam niepalne. Wyglada na to ze wiesz lepiej niz ja, czyli gowno wiesz.

  • 3. Data: 2023-10-11 18:39:36
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2023 o 18:35 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    ech-i-austrii-seria-przypadkow,6951001381313344a

    > Mam niepalne. Wyglada na to ze wiesz lepiej niz ja, czyli gowno wiesz.

    Wiem dokładnie bo podawałeś mi producenta i model.

    Dygresja o akumulatorach jest nieistotna. Najważniejsze jest to co
    powyżej. Przeczytaj, zapamiętaj i nie wklejaj tu co 2 dni linków n/t PV,
    PC i nieruchomości.
    Bo to jest zawsze taka sama wklejka jak z mojego przykładu. Coś, gdzieś,
    szczegóły nieistotne, ważne aby się klikało.

    TG

  • 4. Data: 2023-10-11 19:35:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 11 października 2023 o 18:39:39 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

> [...]
    > Bo to jest zawsze taka sama wklejka jak z mojego przykładu. Coś, gdzieś,
    > szczegóły nieistotne, ważne aby się klikało.

    To nie jest twoja grupa zebys mogł mi cokolwiek kazać. Jakbyś poprosił to tez nie
    musiał bym się dostosować. Ale ty cham ze wsi jestes i chcesz mi na swoje stroj życie
    układać. Po takich chamach wiejskich jak ty kiedys dziadek na konia wchodził. A
    Julian Tuwim w wierszu poswiecil dwie linijki.
    I ty co mieszkasz dzis w pałacu
    A srac chodziłeś za chałupę
    Dalej jest zebys go pocałował w dupę. Mnie tez mozez pocałować w dupę, ale przez
    papierek zebys jej nie pobrudził.

  • 5. Data: 2023-10-11 19:47:56
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2023 o 19:35 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

> [...]
    > Dalej jest zebys go pocałował w dupę. Mnie tez mozez pocałować w dupę,
    > ale przez papierek zebys jej nie pobrudził.

    Nic Ci nie każę, wiem, że starej daty jesteś i nie obyty w Internecie.
    Łykasz ja pelikan wszystko co Ci podsuną - powyżej masz przykład
    manipulacji, na którą już się złapałeś setki razy i raczyłeś nas na tej
    grupie "Twoimi" odkryciami.
    Te wszystkie Twoje posty n/t PV, nieruchomości powstały na podstawie
    takich jak pokazałem powyżej klikbajtów.

    TG

  • 6. Data: 2023-10-11 22:49:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 11 października 2023 o 19:47:59 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
> [...]
    > grupie "Twoimi" odkryciami.
    > Te wszystkie Twoje posty n/t PV, nieruchomości powstały na podstawie
    > takich jak pokazałem powyżej klikbajtów.

    Nie pograzaj się. Z tego co napisałeś teraz i wczesniej cały czas wynika ze to moj
    dziadek po twoim na konia wchodził.

  • 7. Data: 2023-10-12 07:06:35
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2023 o 22:49 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    .

    > Nie pograzaj się. Z tego co napisałeś teraz i wczesniej cały czas wynika
    > ze to moj dziadek po twoim na konia wchodził.

    Przypomnę się z tym postem przy kolejnej Twojej wklejce n/t
    PV/PC/demografii/nieruchomości.
    Długo nie będę musiał czekać.

    TG