    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 11 Oct 2023 10:35:26 -0700 (PDT)
    Subject: Re: PV płonie - do Zenka
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 11 października 2023 o 18:39:39 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
> [...]
    ech-i-austrii-seria-przypadkow,6951001381313344a

    > Wiem dokładnie bo podawałeś mi producenta i model.
    >
    > Dygresja o akumulatorach jest nieistotna. Najważniejsze jest to co
    > powyżej. Przeczytaj, zapamiętaj i nie wklejaj tu co 2 dni linków n/t PV,
    > PC i nieruchomości.
    > Bo to jest zawsze taka sama wklejka jak z mojego przykładu. Coś, gdzieś,
    > szczegóły nieistotne, ważne aby się klikało.
    >
    > TG
    To nie jest twoja grupa zebys mogł mi cokolwiek kazać. Jakbyś poprosił to tez nie
    musiał bym się dostosować. Ale ty cham ze wsi jestes i chcesz mi na swoje stroj życie
    układać. Po takich chamach wiejskich jak ty kiedys dziadek na konia wchodził. A
    Julian Tuwim w wierszu poswiecil dwie linijki.
    I ty co mieszkasz dzis w pałacu
    A srac chodziłeś za chałupę
    Dalej jest zebys go pocałował w dupę. Mnie tez mozez pocałować w dupę, ale przez
    papierek zebys jej nie pobrudził.